hvad har jres gjort for at få plus point??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

866 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. november 2009

Muffinmus

Kom bare lige til at tænke på hvad jeres kærester/mænd/kkoner har gjort/sagt for nyligt af sig selv som bare gav plus point??

Her for kort tid siden fik min mand i hvert fald plusser hos mig.

Vi havde lige haft onsdags hygge og normalt skvatter han i søvn rundt regnet 2 min efter, MAX.

Men han lå bare og kiggede på mig og sagde:

Ja man skule tro at efter 10 så havde jeg ligesom fået nok af den samme, men jeg synes altså stadigvæk du er røv lækker!

Javist er sætningen lidt kikset, men det  var så sødt sagt at jeg blev super glad..især med tanke på at det var EFTER sex, ikke før, for at score sig et put.

Maria- der pluselig følte sig helt ok med at have fået 2 unger der ellers har sat sine tegn rigeligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2009

Honningblomst

" Du er min skæbne, den der fuldender mig...." men jeg siger ikke hvem der sagde det...

Anmeld

6. november 2009

RumlesMor

Hver tirsdag og torsdag går min kæreste til fodbold, hvilke er hans pusterum.  Men i går spurgte han om han ikke skulle blive hjemme og pusle lidt om mig?

Så efter vores store datter var lagt, satte vi en god film på og puttede på sofaen - SKØNT. Blev bare rigtig glad, fordi mit humør hele dagen havde været lidt svingende - så trængte til lidt kærlig opmærksomhed.

Og det fik jeg - helt uden selv at skulle spørge/gøre opmærksom på dette!

Anmeld

6. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Her sidste gang min mand var syg (I ved den særlige dødelige- mande- influenza), var han bare SÅ træls, at jeg blev mega ked af det ...

Så da han var blevet rask, ringede han hjem ovre fra centret og sagde: Guitar hero metallica eller Queen Singstar?...

Så sagde jeg Queen singstar. Da han kom hjem sagde han: Det er så fordi jeg var en idiot...

Der var jeg godt nok solgt (han er ellers ikke verdens bedste til at sige undskyld)

Anmeld

6. november 2009

Valle81

Det var i morges, da han sagde at han ville lege Mænd der hader kvinder, som vi kunne se sammen i aften:0)

Han har nemlig i laaaaaaaaaaaaaaaaaaaang tid sagt at han slet ikke vil se den. Han bryder sig ikke om svenske film, men ikke fordi de er svenske, men fordi han er ordblind, og kan ikke altid nå at læse underteksterne. Og når man så ikke forstår svensk, så misser han en del:0)

Blev så varm over at han ville gøre det for mig:0)

Så vi skal hygge i aften med den:0)

Anmeld

6. november 2009

Ansemusen

Uhh ha, min dejlige kæreste gør så mange dejlige ting synes jeg  Han har ordnet næsten alt i hjemmet, også dyrenes bur, bakker osv. i de måneder jeg har haft det rigtig skidt, og helt uden brok selvom han også har været rigtig træt indimellem efter arbejde.

Han kysser maven hver morgen og aften og siger lige noget til baby engang imellem. Ret sødt

Forleden stod vi ude i gangen og så tog han mig på maven og sagde 'Ihh hvor er det dejligt at man begynder at kunne mærke noget nu!' Blev helt vildt glad og varm indeni! Nu frygter jeg slet ikke hans reaktion på at jeg bliver større og får diverse strækmærker osv.

Desuden skrev han et rigtig sødt indlæg på vores hjemmeside i går, bl.a. at han glæder sig rigtig meget og har en dejlig følelse i maven!

Må hellere stoppe inden det bliver for meget, men han er bare skide god!

Anmeld

6. november 2009

Susan1978

MariaE skriver:

Kom bare lige til at tænke på hvad jeres kærester/mænd/kkoner har gjort/sagt for nyligt af sig selv som bare gav plus point??

Her for kort tid siden fik min mand i hvert fald plusser hos mig.

Vi havde lige haft onsdags hygge og normalt skvatter han i søvn rundt regnet 2 min efter, MAX.

Men han lå bare og kiggede på mig og sagde:

Ja man skule tro at efter 10 så havde jeg ligesom fået nok af den samme, men jeg synes altså stadigvæk du er røv lækker!

Javist er sætningen lidt kikset, men det  var så sødt sagt at jeg blev super glad..især med tanke på at det var EFTER sex, ikke før, for at score sig et put.

Maria- der pluselig følte sig helt ok med at have fået 2 unger der ellers har sat sine tegn rigeligt.

Maria, min kæreste sagde noget lign det samme for et par dage siden, da vi havde en meget alvorlig snak om vores forhold. eller mangel på samme.

hvor jeg måtte ud med hvor "ikke sælig sexet jeg føler mig med hængevom fyldt med klamme strækmærker over det hele", så sagde han -  " ja jeg ved da godt den er der, men jeg ser det ikke, jeg ved jo hvorfor den er der og hvis den generer dig så må vi jo få gjort noget ved det. "  

Det gav ret mange plusser..

Anmeld

6. november 2009

otlitrom

Jeg har haft nogle rigtig trælse uger. Jeg er i praktik for tiden, og det har ikke gået så smertefrit som jeg gerne ville (er perfektionist desværre.. gør det sgu lidt svært for mig selv). Derudover er der mange problemer med den bil vi lige har købt, manden er arbejdsløs, jeg står for aftensmaden hver aften, bla bla bla.. Jeg har vist været lidt humørsyg, for ikke at sige total krop umulig til tider

Så Mandag ved midnatstid, da jeg kom hjem fra en virkelig lang og træls aftenvagt på mit arbejde, står der en stor Matas-julekalender på bordet! Vores kattekilling var oven i det hele hoppet op i posen, og sad og kigge op fra folien. hihi! Sødt!! Den har han købt til mig, mens jeg har været på job... "Bare fordi at du hver morgen i december skal vide, at jeg elsker dig og vil gøre alt for dig"... Der smeltede jeg altså helt!
Dagen efter tog han opvasken og vaskede tøj, så han har virkelig oppet sig! Super dejligt boost for forholdet! så for min skønne mand!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.