Ang facebook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

823 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. januar 2008

Jan9e D

Nu kan jeg se atder er flere af jer som er på facebook, men hvad bruger i det enegtligt til ? Jeg er oprettet der, men fatter bare ingen ting. Jeg har prøvet at kikke lidt rundt omkirng, og suntes det virker noget uoverskueligt, og syntes måske det bare er tidsspilde.
Håber at i kan give mig nogle indput, fnis.

KH Jannie som måske ikke lige et verdens bedste til diagere rundt i cyperspace

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2008

SaNiNa

Jeg er kommet i kontakt med mange fra min gamle skoler. jeg bruget det mest til at skrive sammen med andre lige som msn. og så quizerne

Sanne

Nu kan jeg se atder er flere af jer som er på facebook, men hvad bruger i det enegtligt til ? Jeg er oprettet der, men fatter bare ingen ting. Jeg har prøvet at kikke lidt rundt omkirng, og suntes det virker noget uoverskueligt, og syntes måske det bare er tidsspilde.
Håber at i kan give mig nogle indput, fnis.

KH Jannie som måske ikke lige et verdens bedste til diagere rundt i cyperspace

Anmeld

11. januar 2008

Nan

Jeg bruger min Facebook account (http://www.facebook.com/profile.php?id=503079133) til at finde og skrive sammen med gamle skolekammerater, venner og en smule familie.

Vi har vores egne gruppesider hvor vi i ro og mag kan snakke uden at behøves at oprette dedikerede forums og den slags.

Facebook er en typisk social community site - ligesom MySpace, Arto og så videre er det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.