......vi gør desværre alt for lidt!
Der går ikke en dag uden kys og kram og "jeg elsker dig" Og vi nyder også tid sammen. Men der er nok bare ikke så meget KÆRESTE-agtigt over det....
Men vi taler for tiden meget om, at vi savner hinanden og trænger til at gøre noget sammen, bare os to, UDEN børn. Så jeg tror snart vi skal have sat noget pasning i værk....
Min mor vil gerne snart have vores 2-årige datter til overnatning.
Imens kan vi måske lokke en faster til at passe vores yngste, så vi kan tage en tur i biffen eller "what-ever" - Bare komme lidt ud for os selv.
Det kunne nu også være dejligt, at have begge børn hjemmefra en dag, så vi bare kunne nyde hinanden alene herhjemme - Slukket tv, slukket computer, gang i brændeovnen, god mad og rødvin og ikke alt for meget tøj 
Ja..... Vi må vist se at gøre lidt mere for det snart, tror jeg.
Det giver lige et boost, når parforholdet bliver plejet lidt. Det er sgu vigtigt!
Vi har planer om at begge børn skal ud og overnatte nytårsaften, mens vi skal til fest.
Det er første gang i 3 år, at jeg ikke er gravid eller ammer, og jeg kan drikke øl, vin og sprut som jeg har lyst til. Og det har jeg lyst til.
Jeg tror dog ikke selv ret meget på, at jeg kan holde til en disse 
Men uuhh, hvor jeg alligevel bare glæder mig til friheden og en enkelt aften ude med god mad, sjove venner, skål, skrål, dans og høj musik

Anmeld