Kærlige pust i parforholdet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

674 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. november 2009

Munder

Hello alle I skønne mennesker.

En hverdag efter der er kommet småfolk, kan jo til tider godt være stresset, og man kan komme til at glemme hinanden.

Herhjemme holder vi kæresteaftener, hvor vi hygger uden fjernsyn og computere efter Andrea er lagt i seng. Ellers sørger vi for at få hende passet nogle gange, så vi kan komme ud og date (eller ligge på sofaen og slappehygge uden at skulle tænke på andet end hinanden)

Hvad gør I for at holde gang i kærligheden, efter der er kommet børn? (man kan jo altid blive inspireret)

God weekend

Dorte (der skal på frokostdate med manden i dag)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2009

Lone Jakobsen

hejsa

jamen lyder da som om i er rigtig gode til at huske på at være kærester

her i huset er vi en stor familie, og da alle pånær den yngste er "delebørn" ja så er de afsted hver anden weekend. det gør at hver anden fredag har vi mulighed for at pleje parforholdet lidt.

vi tager gerne en smut på jensens....eller forbi vores lokale pizza mand...køber en sjov film,,,, eller går en strøgtur hvor vi bare går og hygger lidt. spiser frokost på en cafe... eller tager på besøg ved nogle venner.

efter fødslen af Rasmus, som er vores eneste fælles barn, ja der har det naturligvis ændret sig lidt.... men vi har valgt bare at tage ham med, og se det som en del af hyggen. selvfølgelig har vi snakket om at få ham passet på et tidspunkt... men lige nu er han bare en del af charmen....og med en søskende flok på 4... ja så tror jeg bare han nyder at ha mor og far i fred

Anmeld

6. november 2009

Barbamama

Jeg har planlagt en overraskelse til min kæreste på næste fredag. Han tror han skal passe vores datter fordi jeg skal hjem til min veninde og at hun kommer og henter mig, men når hun kommer vil jeg bede ham om at gå ind og klæde om for vi skal ud og spise  Jeg glæder mig helt vildt!!!!

Anmeld

6. november 2009

JustAnotherName

......vi gør desværre alt for lidt!

Der går ikke en dag uden kys og kram og "jeg elsker dig" Og vi nyder også tid sammen. Men der er nok bare ikke så meget KÆRESTE-agtigt over det....

Men vi taler for tiden meget om, at vi savner hinanden og trænger til at gøre noget sammen, bare os to, UDEN børn. Så jeg tror snart vi skal have sat noget pasning i værk....

Min mor vil gerne snart have vores 2-årige datter til overnatning.
Imens kan vi måske lokke en faster til at passe vores yngste, så vi kan tage en tur i biffen eller "what-ever" - Bare komme lidt ud for os selv.

Det kunne nu også være dejligt, at have begge børn hjemmefra en dag, så vi bare kunne nyde hinanden alene herhjemme - Slukket tv, slukket computer, gang i brændeovnen, god mad og rødvin og ikke alt for meget tøj

Ja..... Vi må vist se at gøre lidt mere for det snart, tror jeg.
Det giver lige et boost, når parforholdet bliver plejet lidt. Det er sgu vigtigt!

Vi har planer om at begge børn skal ud og overnatte nytårsaften, mens vi skal til fest.
Det er første gang i 3 år, at jeg ikke er gravid eller ammer, og jeg kan drikke øl, vin og sprut som jeg har lyst til. Og det har jeg lyst til.
Jeg tror dog ikke selv ret meget på, at jeg kan holde til en disse
Men uuhh, hvor jeg alligevel bare glæder mig til friheden og en enkelt aften ude med god mad, sjove venner, skål, skrål, dans og høj musik  

Anmeld

6. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi er minimum på date 2 gange på en måned. Det mener vi er rigtig vigtigt Samtidig sørger vi for at have kvalitets tid både som 2 og som familie

Vi er alle sammen bedst tjent med at mor og far husker at de er kærester og det er derfor vi lavede barn

Anmeld

6. november 2009

Ansemusen

Vi har jo ingen børn endnu, men vi har aftalt, at minimum én gang om måneden skal vi ud alene mens barnet bliver passet. Selvfølgelig gælder dette ikke de første måneder, men efter måske et halvt års tid. Uden overnatning indtil barnet er gammelt nok. Mener ikke de har godt af at sove ude for tidligt!

Og så må vi være opmærksomme på at sidde og nusse når vi ser TV om aftenen, helt smadrede. Man kan have en tendens til at sidde i hver sin ende af sofaen, specielt når man har fire ildere, der gerne vil hoppe op på bordet (så vogter vi ligesom hver vores ende af boret *griner*).

Jeg er ikke i tvivl om at vores forhold nok skal holde til denne store udfordring også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.