Kejsersnitmødre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

303 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. april 2008

Ny mor

...har i fået alt jeres følelse tilbage i maveskindet omkring arret? Jeg har stadig et par cm. over arret som føles som en vatrulle - jeg skal virkelig nive hårdt for at mærke en lille smule (?)
Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2008

Anja

Har også stadig et par cm lig over aret på midten, som jeg ikke har fuld følelse i.

Anmeld

16. april 2008

BellaT

Jeg har også stadig et følelsesløst område omkring arret. Og selvom det er følelsesløst, så er jeg vanvittig kilden lige der... Mystisk.(?)

Knus fra Helle...

Anmeld

16. april 2008

Ny mor

Miiikro skriver:

Jeg har også stadig et følelsesløst område omkring arret. Og selvom det er følelsesløst, så er jeg vanvittig kilden lige der... Mystisk.(?)

Knus fra Helle...

Ja, dt er da godt nok pudsigt!!!!???

Anmeld

16. april 2008

Muffinmus

Næ, men rører aldrig ved det..væmmes faktisk ved at røre ved så aner ikke om der noget der ikke kan mærkes..men tror det ikke:) Det virker ok synes jeg.

Anmeld

16. april 2008

BellaT

Birgitte (ny mor) skriver:

Miiikro skriver:

Knus fra Helle...

Ja, dt er da godt nok pudsigt!!!!???

Ja, kan godt se det virker lidt mærkeligt. Ha Ha. Men jeg kan altså nappe og nive lige så tosset jeg vil uden at mærke noget. Men at køre en finger let henover det (dem) kan jeg slet ikke klare uden at knække sammen på midten af grin. Det er altså ganske rigtigt:D.

Knus fra Helle...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.