Vi har fundet navnet :-d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2009

NaFe

Heeeeeeelt VILD med det...

Det bare super super flot...det skal i nok blive glade for.... smiler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2009

Munder

Jeg er bare topmisundelig over at den lille skal hedde Cajsa, jeg elsker det navn

Tillykke med det

Anmeld

6. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Tusind tusind tak piger - det er dejligt med positiv feedback og det er jo lidt specielle navne så jeg er overvældet over at så mange synes om det

Jeg går nu konstant og siger det for mig selv og på en eller anden måde passer det bare på en prik - hun kan jo ikke hedde andet!Det var en sværere proces end vi troede, men da det pludselig røg ud af munden på mig var det som at finde noget man har gået og søgt efter i månedsvis som lå lige for næsen af en

Kh

Rosa

15+5

Anmeld

6. november 2009

Moderator

Rigtig dejlig navn Hvor kommer solvang fra? Er det et efternavn? I så fald: MISUNDELIG Super fedt ...

Anmeld

6. november 2009

Diana...

Hvor er det bare SMUKT  Jeg vild med det. 

Kram

Anmeld

6. november 2009

Cris

FANTASTISK!!!!!!!

Anmeld

6. november 2009

qp

Specielt/ anderledes og et meget flot navn - Tillykke med det ... det må i heller se, at få fejret i weekenden...

/qp

Anmeld

8. november 2009

Moderator

Rigtig dejlig navn Hvor kommer solvang fra? Er det et efternavn? I så fald: MISUNDELIG Super fedt ...

Det er min kærestes efternavn - sjovt nok et gammelt norsk navn, hans farfar og mormor er nordmænd, resten på hans side er svenskere og jeg er dansk så det bliver virkelig et nordisk blandingsbarn af første klasse

Men ja det er virkelig et smukt navn! Glæder mig til jeg en dag kan kalde mig Fru S  Det vinder over Nielsen anyday

Anmeld

8. november 2009

Moderator

Det er min kærestes efternavn - sjovt nok et gammelt norsk navn, hans farfar og mormor er nordmænd, resten på hans side er svenskere og jeg er dansk så det bliver virkelig et nordisk blandingsbarn af første klasse

Men ja det er virkelig et smukt navn! Glæder mig til jeg en dag kan kalde mig Fru S  Det vinder over Nielsen anyday

Jaaa helt sikkert der

Og smukt at din datter bliver sådan et gennem nordisk barn

Anmeld

8. november 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Rigtig flot navn... er helt vild med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.