Jeg er sent ude. Har du en ide

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

420 visninger
2 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. maj

Anonym trådstarter

Jeg er lidt pinlig, fordi jeg er så sent ude. Jeg er alene mor til 4 og godt presset og stresset i min hverdag med job, børn og alt der hører med…og min mor skal giftes næste weekend, og hun forventer et indslag fra mig. Det har hun sagt. Jeg er desværre ikke god til at holde tale, så vil helst noget andet  

så tænker om nogle herinde, har en sjov idé til noget sjov?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Mulighed 1: Den der quiz hvor brudeparret skal sidde med ryggen til hinanden og så skal du stille spørgsmål og se om de svarer det samme. Fx hvem roder mest, hvem lagde først an den anden, hvem har flest sko.. google legen, det kan være ret sjovt/sødt

Mulighed 2: hold en kort tale og lav en skotøjsæske hvor folk skal skrive en hilsen til deres første bryllupsdag og lægger æsken. Så kan de åbne den året efter og læse alle de dejlige hilsner. 

…men hold dig for guds skyld fra Ai-genererede sange og taler. Det er virkelig sjældent man får noget mega godt ud af det hvis man ikke er kritisk og retter til selv. 

Anmeld Citér

22. maj

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 4 + en engel

Hvis der er adgang til en skærm i lokalet det holdes, så lav en video med billeder og tekst der fortæller hvor højt du elsker hende og du ønsker hende alt det bedste. Måske med en sang i baggrunden der betyder noget for din mor.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.