Anonym skriver:
Jeg noterer allerede alt hvad jeg spiser i en app. Også det der ikke er godt.
Synes bare det er hårdt at ikke kunne spise og gøre som jeg plejer. Og lever endda fornuftigt .. jeg elsker mad, elsker at lave mad.
men du har ret. Er nok ikke klar til at gå i joggingbukser og tunikaer og andet løst bomuld for at skjule mig. Jeg må intensivere indsatsen og se hvor længe jeg kan trække den.
Måske arbejde med dit syn på din krop også?
genetik har enorm indflydelse, kost og motion rækker langt men noget af det er også genetik.
En kvinde med former kan være lige så smuk/lækker at se på som en kvinde der er helt slank, det er øjnene der ser der beslutter det.
Hver morgen så sig tre ting du synes ser godt ud ved dig selv. 
vi har en tendens til at være enormt selvkritiske!
jeg er slank (normalt - pt gravid så nu er jeg bare rund
). men jeg er alligevel ikke tilfreds. Så føler jeg hofterne er for brede, eller mine skuldre burde være bredere eller hvad jeg nu kan finde på at kritisere mig selv med. Istedet for at holde fokus på jeg snart har født 5 børn og man kan ikke se det, og så bare være taknemmelig for den krop jeg har. Jeg arbejder rigtig meget med det!
Jeg tager mig selv i endda at misunde mine veninder der er meget store piger, og tænke hvis jeg bare tog på og så kunne bære det som dem - så ville jeg elske mig selv! For GUD hvor er de smukke. Og de går omvendt og tænker hvis de kunne tabe sig og se ud som mig så ville de elske sig selv..
vi er vores egne værste kritikere 
Anmeld
Citér