Yngre kæreste....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

238 visninger
5 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. april

Anonym trådstarter

Jeg er kvinde,skilt for 2 år siden efter ægteskab på knap 30 år. Jeg er 50. Og er landet godt i mit nye liv. Havde ikke set en ny mand i det foreløbig.

Har nu, ret tilfældigt, mødt en mand. En ung mand på 31 år. Har været meget tilbageholdende da min ældste rent faktisk er ligeså gammel.

Men for pokker han er dejlig! Og han er oprigtigt intetreseret. Og beder mig glemmer alt om alder. Han er meget moden af hans alder. Han er uddannet og ja...Han er perfekt!

Jeg føler ikke jeg kan blive ved at stå i mod! Og er det egenligt ikke mit liv. Må jeg ikke bare give efter og være glad?  Jeg slås med så mange modstridende tanker omkring det - men har samtidig så meget lyst til at lære ham bedre at kende.

Hvad tænker I?

Og jeg er med på,  at det kan risikere "kun" at være sex - men så har vi hygget os med det. Dog givet Han udtryk for at han vil meget mere end det.

Hjælp...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april

Ekko

Profilbillede for Ekko

Jeg ville give det en chance, fordi aldersforskellen går den vej. Havde det været en 19 år ældre mand, ville jeg sige nej, fordi jeg personligt ikke fungerer godt med ældre mænd (men det er jo individuelt). Med hensyn til om det ender som "bare sex", så ville jeg holde lidt igen og eventuelt gå på nogle dates, hvor vi lavede noget andet. Jeg tænker, at folk, der bare vil have sex, relativt hurtigt fordufter, hvis man viser, at det ikke er det, man er interesseret i. 

Anmeld Citér

16. april

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Go for it! Men begge skal være helt ærlige hele vejen igennem. Også ift hvis han drømmen om børn osv. så er der nogle begrænsninger der. 

der behøver ikke bare være sex og hemmelighedskræmmerier. Vær åben om jeres kærlighed og lad alder være noget der ikke fylder det hele. For Man kan godt have en yngre seriøs kæreste. Alderforskellen kal dog blive en udfordring 20 år senere hvor du er 70 og han 50. Men den tid den glæde. 

havde det været en mand på 50 der havde fundet en kæreste på 31 havde ingen så meget som rynket på et øjenbryn

Nyd det

Anmeld Citér

16. april

Anonym trådstarter

Minime2018 skriver:

Go for it! Men begge skal være helt ærlige hele vejen igennem. Også ift hvis han drømmen om børn osv. så er der nogle begrænsninger der. 

der behøver ikke bare være sex og hemmelighedskræmmerier. Vær åben om jeres kærlighed og lad alder være noget der ikke fylder det hele. For Man kan godt have en yngre seriøs kæreste. Alderforskellen kal dog blive en udfordring 20 år senere hvor du er 70 og han 50. Men den tid den glæde. 

havde det været en mand på 50 der havde fundet en kæreste på 31 havde ingen så meget som rynket på et øjenbryn

Nyd det

Du er fuldstændig ret - og det er tosset at tænke anderledes. Man ved bare at fol vil tænke sit.

Vi har allerede talt om de ting der i bund og grund får mig til at holde igen. Han vil ikke have børn pga en arvelig sygdom han er bærer af. Han er meget afklaret omkring frem tiden og er egenlig meget reflekterende .  Han er alt hvad jeg kunne drømme om, og det er da super skønt at mærke sommerfuglene igen.

Jeg har selvfølgelig også luftet det med at jeg jo ret hurtig bliver ældre. Men han er forsat sådan at han bare har det mentalt bedre  med ældre kvinder. Han ser slet ikke alderen som hindre for noget som helst.

Og det har også fået mig mere hen på ja hat siden�� Nu prøver vi og jeg har sagt ja til at vi tester det af, med nogle flere dates og ser hvor det ender�� og om det kan fungere. 

Tak for dine tanker☺️

Anmeld Citér

17. april

drabo

Profilbillede for drabo

Tillykke med det nye eventyr.

For nogle er alder virkelig bare et nummer, og mange par lever med stor alderforskel og stor kærlighed og langt og lykkeligt.

Desuden er nogle 70 årige mere friske og eventyrlystne end andre 50 årige.

For mig ville tanken om, hvorvidt en meget yngre mand ville ønske sig børn på et tidspunkt være en af de største bekymringer, men den har I jo allerede løst, så held og lykke.

Anmeld Citér

18. april

Mariposa26

Profilbillede for Mariposa26

Gør da bare hvad du vil. Hvis både det føles rigtigt for ham og dig, hvorfor så ikke bare springe ud i det? Så længe I er samme sted i livet.

jeg ville dog tage en snak med dit barn der også er på den alder, hvis det betyder at relationen mellem dig og dit barn bliver påvirket af det, så ville jeg dog ikke gøre det. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.