Implantationsblødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

195 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. april

Anonym trådstarter

Hvordan så den ud hos jer?

Og hvor tæt på mens fik i den? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Har ikke haft og ingen jeg kender har haft - det var et emne der var oppe og vende engang hvor snakken gik om graviditeter. Det virker ikke til at det er noget alle får

Anmeld Citér

I forgårs

Anonym trådstarter

Minime2018 skriver:

Har ikke haft og ingen jeg kender har haft - det var et emne der var oppe og vende engang hvor snakken gik om graviditeter. Det virker ikke til at det er noget alle får

Nej det tror jeg heller ikke, der sker vist kun engang imellem

Jeg har haft det før som en lille lyserød blødning ved ét toiletbesøg. Nu har jeg pletblødt i 3 dage, meget lidt, og der burde stadig være fra 2-7 dage til mens. Det virker underligt 

Anmeld Citér

I forgårs

Seldomseen

Profilbillede for Seldomseen

Jeg har været gravid tre gange og alle tre gange har jeg ca. en uges tid før forventet menstruation fået en lille blødning. Som en slags pletblødning. Men kun en enkelt dag og en enkelt gang.

Anmeld Citér

I forgårs

Anonym trådstarter

Seldomseen skriver:

Jeg har været gravid tre gange og alle tre gange har jeg ca. en uges tid før forventet menstruation fået en lille blødning. Som en slags pletblødning. Men kun en enkelt dag og en enkelt gang.

Tak for svaret. Sådan var det også for mig, derfor virker det også til at være noget andet med denne pletblødning

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.