At bruge sex som en slags trøst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

119 visninger
3 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. april

Anonym trådstarter

Hej! 

Min kæreste’s mor er meget syg og han har brug for trøst fra min side hvilket jeg udemækrdet godt kan forstå. Problemet er bare, at han mener trøst og omsorg med sex, hvilket jeg ikke altid er helt med på, så jeg siger nej. Så beskylder han mig for ikke at være der for ham hvilket jeg har prøvet at forklare ham ikke har noget med det at gøre! 

Hvad gør jeg? Skal jeg bare give ham sex Når han vil have det?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

I forgårs

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Nej. 

anerkend at hans behov viser sig i form af sex, men forklar samtidig at du siger nej fordi du ikke har lyst, og det er en grænse der skal respekteres. 
Det er din krop! et nej er et nej og du skal hverken undskylde eller bøje dig. 
hvis han ikke kan respektere det, så er det der problemet ligger!

Anmeld Citér

I forgårs

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

At forsøge at tvinge sig til sex med en person som ikke har lyst, ved at afpresse med fx skyld eller vrede... det er altid forkert. Også selvom man er ked af det. Så nej, selvfølgelig skal du ikke overskride dine  grænser. Din mand skal til gengæld virkelig overveje, hvad han er ved at gøre ved sit parforhold...

Anmeld Citér

I forgårs

Anonym

Altså mænd og kvinder er jo forskellige, så det kan jo sagtens være han bare har behov for at slå hjernen fra. Så medmindre han græder efter/under sex, ville jeg da bare have sex (og så forsøge at skille det ad i mit hoved), hvis hans mor ikke var syg havde I vel haft sex alligevel ,så hans grunde er vel irrelevant 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.