Plejer valmeds stribs at lave skyggestreger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

153 visninger
10 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
I går kl. 11:10

Anonym trådstarter

Jeg er vandtil normalt at tage babyplans graviditetsteste som ofte viser en meget tydelig skyggestreg. 

Men denne gang har jeg taget en valmed. Laver de ofte skyggestreger? Synes nemlig jeg kan ane en streg. Der er dog 5 dage til menstruation ca. har prøvet at se om jeg kan få et på billedet.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

I går kl. 12:57

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Har altid brugt valmed og de har aldrig vist nogen form for streg medmindre den var der.  
min første test denne gang var svagere end din, og jeg er 13 uger henne nu

Anmeld Citér

I går kl. 13:35

Anonym trådstarter

*.* skriver:

Har altid brugt valmed og de har aldrig vist nogen form for streg medmindre den var der.  
min første test denne gang var svagere end din, og jeg er 13 uger henne nu

Spændende  

Jeg må lige prøve at tage en ny i morgen tidlig og se an

Anmeld Citér

I går kl. 15:02

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Krydser alt der kan krydses  

giv gerne en opdatering 

Anmeld Citér

kl. 04:05

Anonym trådstarter

*.* skriver:

Krydser alt der kan krydses  

giv gerne en opdatering 

Jeg har lige taget en test her til morgen. Jeg behøver ihvertfald ikke at vende at dreje testen for at se at stregen nu er lyserød. Det er lidt svært i belysningen at se og specielt på billede. Men jeg tror faktisk den er positiv. Men jeg er spændt på om den bliver hængende og om den udvikler sig hurtigere det gad jeg jo godt at den gjorde.

Mit næste problem er så at det her vil være barn nr. 3 og vi egentlig havde aftalt at vi ikke skulle have flere  

Jeg havde dog et meget meget stort ønske om det. Men nu må jeg så snakke med manden om det, tror jeg venter til efter "menstruation" dato for at se om den er god nok men jeg håber virkelig at den bliver og at min mand ender med at være okay med det. Det kunne jeg forestille mig at han måske nok var

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

kl. 05:08

Anonym

Jeg har lige taget en test her til morgen. Jeg behøver ihvertfald ikke at vende at dreje testen for at se at stregen nu er lyserød. Det er lidt svært i belysningen at se og specielt på billede. Men jeg tror faktisk den er positiv. Men jeg er spændt på om den bliver hængende og om den udvikler sig hurtigere det gad jeg jo godt at den gjorde.

Mit næste problem er så at det her vil være barn nr. 3 og vi egentlig havde aftalt at vi ikke skulle have flere  

Jeg havde dog et meget meget stort ønske om det. Men nu må jeg så snakke med manden om det, tror jeg venter til efter "menstruation" dato for at se om den er god nok men jeg håber virkelig at den bliver og at min mand ender med at være okay med det. Det kunne jeg forestille mig at han måske nok var

Uh den er farlig den der. Hvis i har aftalt at Ike få flere børn, hvorfor har i så ubeskyttet sex. Og hvis du ikke har intentioner om at blive gravid hvorfor tester du så, så tidligt. Det lyder som det vildeste bagholdsangreb. Jeg ville skynde mig at redigere  den kommentar om at I ikke er enige så du ikke ender med en hel bunke af ubehagelige beskeder. 

Anmeld Citér

kl. 05:36

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel
Anonym skriver:

Den er positiv jeg kan sagtens se stregen, vent 2-3 dage med at teste mere hvis du vil forsætte, hcg skal lige nå at stige.  

vi har 3 og jeg havde faktisk sagt slut (min mand så gerne vi fik flere), vi talte om det og nu er vi så blevet enige om nr 4 her kommer og så bliver jeg steriliseret. Ingen prævention er 100% har jeg bevist  

håber i får en god snak og han måske ser det dejlige i en 3er

Anmeld Citér

kl. 05:42

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel
Anonym skriver:

Uh den er farlig den der. Hvis i har aftalt at Ike få flere børn, hvorfor har i så ubeskyttet sex. Og hvis du ikke har intentioner om at blive gravid hvorfor tester du så, så tidligt. Det lyder som det vildeste bagholdsangreb. Jeg ville skynde mig at redigere  den kommentar om at I ikke er enige så du ikke ender med en hel bunke af ubehagelige beskeder. 

Nu ved jeg ikke med ts men for os var det omvendt - jeg ville ikke have flere, og jeg tog mini p-piller. Jeg testede fordi jeg fik en kvalme jeg kunne genkende fra når jeg har været gravid, og den var god nok. Jeg testede positiv 5 dage før mens skulle have været der. 

Du har ret mht negative beskeder herinde, men på den anden side er det ikke ts der gør noget galt men dem der skriver ubehageligt. At man føler en ret til at blive ubehagelig bag en skærm mod et medmenneske på baggrund af et opslag som dette, fortæller mere om afsender end modtager i min optik.

Anmeld Citér

kl. 06:07

Anonym

*.* skriver:

Nu ved jeg ikke med ts men for os var det omvendt - jeg ville ikke have flere, og jeg tog mini p-piller. Jeg testede fordi jeg fik en kvalme jeg kunne genkende fra når jeg har været gravid, og den var god nok. Jeg testede positiv 5 dage før mens skulle have været der. 

Du har ret mht negative beskeder herinde, men på den anden side er det ikke ts der gør noget galt men dem der skriver ubehageligt. At man føler en ret til at blive ubehagelig bag en skærm mod et medmenneske på baggrund af et opslag som dette, fortæller mere om afsender end modtager i min optik.

Er helt enig i at ts må skrive hvad hun vil. Og ja, det er mig der skrev det du svarer på.  Man skal bare være klar til at hvepsereden starter når man stikker næsen frem i et online forum.  Særligt det her.

Og jeg undres jo netop selv om at bringe emnet op om at man har besluttet at ikke blive gravid og så bliver man det alligevel og håber på at far ombestemmer sig.

Det er en tarvelig verden og virkelig trist tendens med ondskabsfulde folk på nettet.

tillykke til jer begge med graviditeterne

Anmeld Citér

kl. 09:02

Anonym

Anonym skriver:

Den ser negativ ud. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.