On and off - Hvad tænker I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

779 visninger
6 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. februar

Anonym trådstarter

Min ekskæreste og jeg er gået fra hinanden her i weekenden og jeg er selvfølgelig ked af det. Omvendt tænker jeg, at det er tredje gang, vi er gået fra hinanden på halvandet år(og udover det har vi haft adskillige samtaler om at gøre det). Jeg kan huske, at min veninde sagde til en fælles veninde, der stod med noget lignende, at når folk går til og fra hinanden flere gange, så passer de bare ikke sammen. Dengang synes jeg, at hun var for kategorisk, men vores veninde og eksen endte med at slå op og er ikke sammen mere.

Jeg kan selvfølgelig ikke bruge det til meget, da alle mennesker og forhold er forskellige, men jeg vil alligevel gerne høre jeres tanker og erfaringer om at have on and off forhold. Både hvis det er endt med at stabilisere sig til et fast forhold og hvis det ikke er gået. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar

Anonym

Tror ikke at det er holdbart på den lange bane hvis man ofte slår op eller ofte taler om at slå op. Og det kan være svært at komme videre hvis døren til eksen altid står på klem. 

Anmeld Citér

16. februar

Mariposa26

Profilbillede for Mariposa26

Det er selvfølgelig ikke holdbart. Der er jo noget grundlæggende der ikke fungerer �� Folk der er i et sundt parforhold og trives godt sammen går ikke fra hinanden on/off. 

Anmeld Citér

16. februar

Anonym

Anonym skriver:

Min ekskæreste og jeg er gået fra hinanden her i weekenden og jeg er selvfølgelig ked af det. Omvendt tænker jeg, at det er tredje gang, vi er gået fra hinanden på halvandet år(og udover det har vi haft adskillige samtaler om at gøre det). Jeg kan huske, at min veninde sagde til en fælles veninde, der stod med noget lignende, at når folk går til og fra hinanden flere gange, så passer de bare ikke sammen. Dengang synes jeg, at hun var for kategorisk, men vores veninde og eksen endte med at slå op og er ikke sammen mere.

Jeg kan selvfølgelig ikke bruge det til meget, da alle mennesker og forhold er forskellige, men jeg vil alligevel gerne høre jeres tanker og erfaringer om at have on and off forhold. Både hvis det er endt med at stabilisere sig til et fast forhold og hvis det ikke er gået. 

Jeg er helt enig med din veninde. Hvis man bliver ved at gå til og fra hinanden så passer man bare ikke sammen. Så er forholdet umodent og uholdbart. 

har selv været i noget lignende. Og indrømmet. Savner ham ofte og tænker på ham. Men det er den største befrielse at det er slut med det her on/off for det er så usundt 

Anmeld Citér

16. februar

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg er helt enig med din veninde. Hvis man bliver ved at gå til og fra hinanden så passer man bare ikke sammen. Så er forholdet umodent og uholdbart. 

har selv været i noget lignende. Og indrømmet. Savner ham ofte og tænker på ham. Men det er den største befrielse at det er slut med det her on/off for det er så usundt 

Tak, jeg håber at komme frem til noget lignende, når jeg engang er på den anden side. Lige nu er bruddet friskt, så jeg savner ham meget og tænker i "Hvis nu" og "Hvis nu" hele tiden. Men som du skriver, det er nemlig slet ikke sundt. Vi har haft masser af drama. Så har vi skændtes. Så er vi slået op. Så ser vi nogen andre. Så er vi sammen igen. Så blokerer vi hinanden osv. Og jeg tror begge, vi har haft en følelse af, at der manglede noget. 

Anmeld Citér

17. februar

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Er det sådan du forestiller dig dit livs kærlighed? 
at i lever i et on/off forhold? 
hvis du tænker over det, hvor er I så om 5 år? 10 år? 
hvad hvis I får børn en dag? 
er det virkelig inderst inde det du ønsker og forventer af et forhold? 

hvis (som jeg tror) det er et nej, så er det på tide at komme videre. Der findes en derude der vil dig og som ikke går. 
tag din tid for dig selv, find dig selv, mærk efter hvad er det du søger? Hvad vil du have i en partner? 

man kan godt elske og savne en, og stadig sige nej tak - for at passe på sig selv. 

det lyder hverken sundt eller godt for nogen af jer

Anmeld Citér

20. februar

anna111

Profilbillede for anna111

Hm den er jo mega svær jeg har selv været der og ja endte med ham 3 gange ialt her sidste gang i december hvor jeg selv slog op med ham efter endnu et dumt skænderi 

Var det bare ligesom om der var nået i mig der havde ændret synet på ham og jeg kan holde fast i jeg ikke vil spilde mere tid på det kaos.

Prøv evt at læse om traume bånd måske det giver mening for dig..

Det er kun dig der kan mærke  om det skal være helt slut andres meninger ændre ikke på dine følelser 

Men husk livet er for kort til alt det kaos det to mig 5år at forstå så tingene tager tid held og lykke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.