Hjælp til en opgave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

718 visninger
13 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. februar

Anonym trådstarter

Hej alle. 

Min søn på 16 har brug for hjælp til en dansk opgave. 

Han har lavet den men den skal redigeres.

Er der mon en som har mod på at redigere den?

Jeg ligger syg med corona og har intet overskud til at læse el forstå den.

Tager alt med kyshånd

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar

Anonym

Er det korrekturlæsning du tænker på? For det  kan være meget svært for andre at kommentere på indhold. Hvor mange sider drejer det sig om?

Anmeld Citér

15. februar

Anonym trådstarter

Nej det er det ikke. Det er en opgabe hvor han skal lave 5 eksempler på kommunikation. Beskrive støj osv. Det er 1 side. 

Anmeld Citér

16. februar

Anonym

Kan han ikke aflevere den uden at andre retter den igennem? Er det ikke meningen med opgaven?

Anmeld Citér

16. februar

Anonym

Anonym skriver:

Kan han ikke aflevere den uden at andre retter den igennem? Er det ikke meningen med opgaven?

Enig! Ellers skal han da spørge sin lærer hvis han har brug for vejledning. Og hvis han har fejl, er det også en læring jo. 

Anmeld Citér

16. februar

Anonym trådstarter

Jeg vidste den ville komme... 

Han ville bare sikre sig den var lavet korrekt! Og aflevering var til idag og slf afleveret...

Anmeld Citér

16. februar

Anonym

Anonym skriver:

Han ville bare sikre sig den var lavet korrekt! Og aflevering var til idag og slf afleveret...

Ja, selvfølgelig ville den da komme.  Hans lærer skal jo nok fortælle ham om det er korrekt eller ej. Men super opgaven er afleveret - så er alt jo godt

Anmeld Citér

16. februar

Anonym

Anonym skriver:

Til en anden gang. Så kan han indlæse den i ChatGPT og bede den om at hjælpe med eventuelle fejl, rettelser eller forslag til forbedringer. 

Anmeld Citér

17. februar

Anonym

Anonym skriver:

Til en anden gang. Så kan han indlæse den i ChatGPT og bede den om at hjælpe med eventuelle fejl, rettelser eller forslag til forbedringer. 

Det kan man godt, men det er snyd, med mindre læreren helt ekstraordinært har givet grønt lys for brug af AI. 

Anmeld Citér

17. februar

Anonym

Anonym skriver:

Du beder om hjælp til redigering af hans opgave fra fremmede, der ikke engang kan tale med ham og vejlede ham til selv at lave eventuelle ændringer. Selvfølgelig kommer der en reaktion på det. Pointen med en afleveringsopgave er, at læreren kan se, hvad eleven kan, ikke hvad hans mor kan få andre til at gøre. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.