Hjælp og råd søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

358 visninger
4 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. januar

Anonym trådstarter

Hej alle. 

Jeg søger en socialrådgiver som kan rådgive mig. Jeg bor i udlandet og ønsker at flytte tilbage. Der er en masse detaljer som jeg ikke ønsker at nævne her i åbent forum.

Jeg håber der er en socialrådgiver som jeg kan skrive privat med.

På forhånd tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Har du overvejet at kontakte mødrehjælpen?

Anmeld Citér

12. januar

Anonym trådstarter

Minime2018 skriver:

Har du overvejet at kontakte mødrehjælpen?

Tak for svar.

Jeg har brug for en socialrådgiver, som er på Kommunen. Er der det i mødrehjælpen? 

Anmeld Citér

12. januar

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt
Anonym skriver:

Tak for svar.

Jeg har brug for en socialrådgiver, som er på Kommunen. Er der det i mødrehjælpen? 

"På kommunen" er et ganske vidt begreb, så det er nok nødvendigt, at skrive lidt mere om, hvad der handler om, hvis nogen skal kunne hjælpe dig (Børn/familie? Beskæftigelse? Boligforhold?). Du er jo i øvrigt anonym. Om du finder en socialrådgiver herinde som kan/vil vejlede dig i sin fritid, det ved jeg ikke - med Mødrehjælpen eller den kommune du påtænker at flytte til, vil være gode alternativer.

Anmeld Citér

13. januar

Anonym trådstarter

StortOgSmåt skriver:

"På kommunen" er et ganske vidt begreb, så det er nok nødvendigt, at skrive lidt mere om, hvad der handler om, hvis nogen skal kunne hjælpe dig (Børn/familie? Beskæftigelse? Boligforhold?). Du er jo i øvrigt anonym. Om du finder en socialrådgiver herinde som kan/vil vejlede dig i sin fritid, det ved jeg ikke - med Mødrehjælpen eller den kommune du påtænker at flytte til, vil være gode alternativer.

Hvilke forskel gøre det at jeg er anonym? 

Og bruge sin fritid på mig? Rolig nu, vi skal jo ikke hænge ud sammen i hendes/hans fritid...

Men jeg forstår dig og din pointe, og jeg er fortsat anonym pg opgiver ikke flere oplysninger, og det må du acceptere. Og den socialrådgiver jeg søger ved nok godt det er familiereleteret.. 

Mamge tak for dit svar.. prøver at kontakte mødrehjælpen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.