Spørgsmål ang. ægløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

767 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. januar

KNJ

Profilbillede for KNJ

Jeg er meget forvirret over at jeg for “sjovs” skyld tog en ægløsningstest, for at se hvordan de virker, kun 2 dage efter endt menstruation. Jeg testede med morgen urin. Men jeg er godt nok i tvivl om hvad man lige skal tolke på den? For mig ser den meget positiv ud. Kan det virkelig lade sig gøre at min ægløsning allerede ligger nu? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar

drabo

Profilbillede for drabo

for at den er positiv skal test stregen være tydeligere end kontrol stregen og det synes jeg ikke det ser ud til, hvis jeg vender den rigtigt.

Ægløsningstest kan være virkelig svære at tyde fordi man altid får to streger - men når man har set den første positive bliver det nemmere.

Anmeld Citér

6. januar

KNJ

Profilbillede for KNJ

Jeg tog to mere forskudt. 

Hvad tænker du? 
og ja det er da godt nok svært at tyde så. �� men indikerer de så ikke i det mindste at det må være meget snart det finder sted? Synes ikke teststregerne er svage. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

6. januar

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

De er ikke positive da teststregen skal være lige så tydelig eller tydeligere end kontrolstregen. Om det er lige op over er ikke til at sige, du må prøve teste flere gange for at ramme.

Men har du eventuelt prøvet tage en graviditetstest? Nogle gange bonner ægløsningstests ud på graviditetshormoner. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.