Babyplan tidligtest svag positiv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

870 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. januar

Anonym trådstarter

Hej

Jeg har en gang i sidste måned ikke fået brugt kondom. Han trak sig inden så vi ved at der reelt set kan være en lille chance for graviditet.

Jeg tester så 20 dage inde i cyklus svagt positiv (indenfor tid) på babyplan tidlig test, min mand kan også se det, men ikke nok til at det kan ses på kamera. Testen ser lyserød ud. Her på dag 22 tester jeg negativ på clearblue og en rfsu tidlig test. Nu ved jeg ikke hvad jeg skal gå ud fra. Er babyplan bare gode til at lave sådan en streg? Den kom ret hurtigt og var lyserød, men super svag.Min cyklus er normal på 22-26 dage.

Nu har jeg selvfølgelig ikke flere teste liggende.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar

Anonym trådstarter

Det var denne test. Billedet taget indenfor tid, men som sagt kan jeg næsten ikke se noget selv på billedet. Måske i kan ane noget?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

3. januar

Savanna

Profilbillede for Savanna

Så tidligt ville jeg tænke negativ. Men den kan selvsagt nå at blive positiv endnu, så ingen kan fortælle dig hvilken vej det vil gå

Anmeld Citér

3. januar

Anonym trådstarter

Savanna skriver:

Så tidligt ville jeg tænke negativ. Men den kan selvsagt nå at blive positiv endnu, så ingen kan fortælle dig hvilken vej det vil gå

Jeg prøver at teste om et par dage så må vi se ��

Anmeld Citér

4. januar

Anonym

Jamen hvornår havde du ægløsning? Hvis du normalt har ægløsning på dag 13-14 så vil din test være negativ på dag 20-22 det meget normalt. Prøv med valmed fra supermarkedet. De lavet næsten aldrig fejl. Jeg testede pænt positiv på dem da jeg var 3+1.

Giv endelig en opdatering

Anmeld Citér

4. januar

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jamen hvornår havde du ægløsning? Hvis du normalt har ægløsning på dag 13-14 så vil din test være negativ på dag 20-22 det meget normalt. Prøv med valmed fra supermarkedet. De lavet næsten aldrig fejl. Jeg testede pænt positiv på dem da jeg var 3+1.

Giv endelig en opdatering

Det har jeg slet ikke testet for, for vi plejer også at bruge kondom

Men normalt er min cyklus mellem 22-26 dage. Næsten aldrig længere end det. I dag har jeg lige testet helt negativ på en ny babyplan tidlig test. Så tænker at den nok er negativ. Jeg er på dag 23 og har ikke fået mens endnu. Så tænker at der nok ikke er noget selvom at jeg virkelig følte og at det lignede at der var noget

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.