Jeg har brug for flere øjne på dette. Derfor skriver jeg herinde.
Min kæreste har en veninde. Veninden og min kæreste snakker tit i tlf sammen men ses sjældent. Hun bor vidst i Jylland og han her på Sjælland. Vi har været sammen i ca 6 måneder. Jeg kender ikke veninden. Men min kæreste har nu nævnt hende en del gange, til jeg ved nogle ting. Venindens mand ved IKKE at hun ofte ringer til min kæreste og betror sig til ham. Hun fortæller mange mange private ting om deres forhold til min kæreste. Jeg kender jo nu min kæreste så godt at jeg (næsten) ved at han nok også betror sig til hende og taler om ham og jeg. Det er min tanke i hvert fald. Min kæreste har fortalt mig at han før har fundet ud af det, og venindens og min kærestes kontakt stoppede men så kontaktede hun ham igen, og ja så ved manden jo ikke de taler sammen igen.
Han siger hvis det var omvendt og lad os sige det var min kæreste og jeg, og jeg gjorde som hans veninde. Ville han ikke synes det er okay. Jeg synes bare det er for meget. Jeg sagde til ham “men det må du selv om. Det er for meget” og så sagde jeg “du skal ikke gå tilbage til hende og sige vi har haft den her snak og snakke om mig, det er over grænsen” og til det sagde han intet. Jeg synes det er utrykt, rødt flag og overgrænsen at hun hemmeligholder det for hendes mand og jeg er på side linien.
Jeg har også sagt til ham, at jeg er helt okay man har venner og veninder af modsatte køn osv, det har jeg også selv, men når det skal hemmeligholdes som deres, så går grænsen.
Jeg har nu brug for jeres mening og hvad i tænker.
Jeg synes det er forkert hvad er din mening
Anmeld
Citér