Kvindegruppe facebook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

174 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. november

Anonym trådstarter

Er der nogen af jer der kender nogle mindre grupper på Facebook ala 'kvinder der løfter kvinder" bare mindre? 

Altså ala small talk grupper men det må gerne være nogle lidt favnende grupper uden for hård retorik 

Jeg har nogle lidt følsomme emner som jeg går og tumler med, men vil ikke dele i alt for store grupper, eller her online, da jeg ikke har lyst til at blive genkendt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Måske du skal oprette en på Reddit. Der er man anonym .: 

Anmeld Citér

18. november

Anonym trådstarter

Minime2018 skriver:

Måske du skal oprette en på Reddit. Der er man anonym .: 

Jeg vil helst ikke have det ud i et stort forum da nogen vil kunne genkende mig ud fra historien. Man bliver selvfølgelig aldrig helt anonym men en lille Facebook gruppe tænker jeg er smartest 

Anmeld Citér

18. november

LolaDk

Profilbillede for LolaDk
Anonym skriver:

Jeg vil helst ikke have det ud i et stort forum da nogen vil kunne genkende mig ud fra historien. Man bliver selvfølgelig aldrig helt anonym men en lille Facebook gruppe tænker jeg er smartest 

Jeg kender ikk umiddelbart nogen selv. Men er sikker på der sidder mange kvinder derude med det behov. Så hvorfor ikke oprette en gruppe selv?

Anmeld Citér

18. november

Anonym trådstarter

LolaDk skriver:

Jeg kender ikk umiddelbart nogen selv. Men er sikker på der sidder mange kvinder derude med det behov. Så hvorfor ikke oprette en gruppe selv?

Jeg har faktisk prøvet at operette forskellige facebook grupper i løbet af det sidste års tid. Både en terminagruppe og en 'mødregruppe', men det er som om der er noget galt med algoritmen eller at de simpelthen ikke bliver søgt frem 

Men jeg tænker også at de grupper må findes et sted

Anmeld Citér

19. november

LolaDk

Profilbillede for LolaDk
Anonym skriver:

Jeg har faktisk prøvet at operette forskellige facebook grupper i løbet af det sidste års tid. Både en terminagruppe og en 'mødregruppe', men det er som om der er noget galt med algoritmen eller at de simpelthen ikke bliver søgt frem 

Men jeg tænker også at de grupper må findes et sted

Tænker man nok skal gøre reklame for dem og få folk til at dele gruppen blandt venner og bekendte  

men prøv evt at søg på “kvinder” på Facebook. Synes der kommer ret mange frem både store og små

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.