Puha det er er ret grænseoverskridende opslag at skrive. Men sagen er bare den, at jeg ikke har særlig mange veninder.
De få, som kan tælles på en hånd, er skønne, dejlige og søde. Men de fleste har mænd eller børn, og når de er mand/børne-fri (skal ikke lyde negativt) så har de ikke tid til at ses. Og vi ses desværre heller ikke når vi har børne hjemme, eller deres mænd er hjemme.
Jeg føler jeg spørg og spørg men vores tider passer aldrig sammen, hvilket jeg er trist over.
Jeg har børn, er alene mor og jeg er 34 år, bor i Kbh.
Når mine børn er hos deres far, ville jeg sådan ønske jeg havde en veninde/veninder man kunne ses med, og gå ud og danse med, tage i byen, bio, løbe en tur med, og nogle der matcher min energi og nogle som også elsker techno, dakkedak musik og elsker at danse. Elsker elements, gravity, techno, men samtidig elsker jeg også så meget andet musik og jeg har en meget bred musik smag.
Ingen af mine veninder kan lide den slags musik jeg kan, så de vil og kan aldrig komme med.
Jeg tager ikke stoffer og jeg har aldrig prøvet det, og jeg kommer aldrig til det.
Men gør du, det dit valg og intet jeg blander mig i.
Nu er der gravity på næste lørdag, og er der mon nogle der gerne vil derhen og have en fed aften, men bare ikke har nogle at tage afsted med?
Eller er jeg bare blevet Palle alene i verden 

Er der mon nogle derude som sidder lidt i samme båd som mig?
Det skal lige understreges at jeg er en super god mor for mine børn men jeg er også 34 år og når jeg ikke har mine børn, når de er hos far, gad jeg godt nyde mine (stadig) unge 34 år
Kunne også være skønt, at ses med børnene til legeaftaler, hygge, kaffe, gå ture, sjove ting osv
Håber ikke opslaget bliver sat i negativ bås 
Jeg har lavet opslaget anonym, fordi jeg føler mig flov over at søge venskaber