Det værste sted at sidde og læse med, når man inderligt ønsker at blive gravid – er da nok et baby-forum
Men alligevel suger jeg til mig af alles succeshistorier, og smiler af andres billeder med de famøse to streger – selvom man alligevel sidder og er dybt misundelige!
Tillykke til jer, med positive tests
Jeg er 40 – og ønsker mig inderligt et barn med min mand (nr 3 – men hans første) og det har vi nu været i gang med i 3 år – uden held.. SUK! ikke alle måneder har været lige.. hvad skal man sige – produktive, så man kan ikke sige 12 x 3 forsøg desværre.
Jeg tænker bare jeg har alderen imod mig – desværre.. selvom jeg alligevel oplever mange der bliver gravide i slut 30’er start 40 – men der er helt sikkert også mange der ikke gør
min cyklus har et mønster, 27 dage den ene måned 25 dage den anden måned – og sådan fortsætter det.. Og jeg kan faktisk stille mit ur efter det. Så det burde da være lige til ik?! men nej
Jeg er 3+4 (+/-) i dag – og har altid ømme bryster op til mens af forskellig smertestyrke. Så den kan jeg aldrig forholde mig til. Men denne gang er noget off – jeg har mens smerter, eller den der murren i underlivet man plejer at få lige op til mens – vi havde 6 for 3 dage siden, og herefter blødte jeg meget svagt lyserød dagen efter – den er ny. I går og her til morgen har der igen været noget meget svagt lyserød på papiret.
Jeg kan godt pletbløde lidt op til mens - en 2-3 dage før. Men det er som regel med brunlige rester fra sidste cyklus. Det har mange nok oplevet. Men jeg har næsten en uge til mens endnu. Min kropstemp. er forhøjet. I går aftes 38 (det er egentlig feber) og her til morgen 37,7 - lidt høj (taget med øretermometer)
Men jeg ved også når man drømmer om at stå med den positive test – så mærker man ALT i sin krop, og pludselig står man der med alle mulige symptomer, og så bliver skuffelsen stor når maleren kommer!
Hvad gjorde at i mærkede noget andet end det i plejede – op til mens? Var noget off inden I fik følelsen af at være gravid?
Eller var det blot den positive der gjorde tricket – fordi man bare tester :-)? Jeg vil bare så inderligt gerne have mit sidste og længe ønskede barn, inden uret tikker nej!
Anmeld
Citér