Kalder alle testmonstre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.438 visninger
16 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. november

Anonym trådstarter

Hej med jer!

jeg har brug for sparing da jeg faktisk non er lidt flov over jeg slet ikke kan holde mig i skindet med de tests, men jeg er i IUI behandling og blev insemineret sidste søndag (d. 26. Nov). MIT hovedede kører bare rundt og jeg er Max presset på gravid symptomer fordi jeg også for progesteron så jeg har selvfølgelig snydt med en lille test i morges.. det er en såkaldt tidlig test fra babyplan.. der er jo 2 streger, jeg er bare i tvivl om den er ok i forhold til hvor jeg er i forløbet? De praler jo med at kunne teste positivt 6 dage efter ægløsning jeg tog selvfølgelig også en her til

middag, negativ (meget meget meget svag test streg) men det var også under 2 timer siden sidste tissetår så.. er der nogen der har erfaring med tidlig tests og vil dele jeres rejse med dem frem til den “ægte” testdag?

ps billederne er taget inden for 5 min , klokken var bare 5:30 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november

Anonym

Jeg har aldrig været i behandling. Men er bestemt et testmonster selv. Jeg vil sige den er positiv og slet ikke svag. Den er tydelig og meget fin med farve.. 

Tillykke

Anmeld Citér

4. november

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har aldrig været i behandling. Men er bestemt et testmonster selv. Jeg vil sige den er positiv og slet ikke svag. Den er tydelig og meget fin med farve.. 

Tillykke

Tak hvor er du sød at svare tror jeg er i tvivl fordi at det er en tidlig test, havde det nu været på den “ægte” test så havde jeg nok været mere rolig.. men fra Inseminering er jeg homogen kun reelt 3+2 så ved det er lige tidligt nok.. men når man er oppustet, har tungt underliv, bryster der er ved at sprænge? Ikke kan sove og kvalme i døgndrift.. så er det eddermanme svært at slå tiden ihjel før testsag men disse er jo kun pga de hormoner jeg får.. jeg tester med den sidste tidlige test i morgen tidlig og så ellers med normale test fremover indtil testdag.. og så ikke om eftermiddagen for det slår da en helt ud når den så er negativ

Anmeld Citér

4. november

Anonym

Anonym skriver:

Tak hvor er du sød at svare tror jeg er i tvivl fordi at det er en tidlig test, havde det nu været på den “ægte” test så havde jeg nok været mere rolig.. men fra Inseminering er jeg homogen kun reelt 3+2 så ved det er lige tidligt nok.. men når man er oppustet, har tungt underliv, bryster der er ved at sprænge? Ikke kan sove og kvalme i døgndrift.. så er det eddermanme svært at slå tiden ihjel før testsag men disse er jo kun pga de hormoner jeg får.. jeg tester med den sidste tidlige test i morgen tidlig og så ellers med normale test fremover indtil testdag.. og så ikke om eftermiddagen for det slår da en helt ud når den så er negativ

Har du fået en ægløsningssprøjte såsom ovitrelle? Den kan desværre godt give falsk positiv ca. 10 dage efter man får den. 

Anmeld Citér

4. november

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Har du fået en ægløsningssprøjte såsom ovitrelle? Den kan desværre godt give falsk positiv ca. 10 dage efter man får den. 

Har fået gonasi ja, men det er 12 dage siden.. men jeg sætter ikke forventningerne op.. frygter nemlig det er en rest af et eller andet når det nu er en følsom test

Anmeld Citér

4. november

Anonym

Anonym skriver:

Jeg syntes bestemt ikke den ser negativ ud. 

Jeg har kun testet med valmed ingen tidlig. Er 5+1 idag. Jeg sætter lige et billed ind til dig så du kan se min fra 3+2. 

Også glæder jeg mig til en opdatering fra dig

Anmeld Citér

4. november

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har kun testet med valmed ingen tidlig. Er 5+1 idag. Jeg sætter lige et billed ind til dig så du kan se min fra 3+2. 

Årh din “ikke tidlige test” er godt nok mere tydelig end min.. intet er slut før testdag på mandag, 15 dage efter iui… nu er det godt nok slut med de tidlige tests, så må jeg se om det kommer noget i løbet af de næste par dage eller ej

Anmeld Citér

6. november

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nå den er negativ i dag, så den var der nok ikke denne gang så hedder det IVF og gad godt have undgået den tur med alle de sprøjter, hormoner og ægudtagning

Anmeld Citér

6. november

Anonym

Nej nej. Man kan se stregen, ikke vær så opgivende. Ikke tydelig men den ses.Det kan sagtens være en low starter.. 

Tests igen imorgen el overmorgen jeg krydser for dig

Hvor langt er du henne idag? 

Anmeld Citér

6. november

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nej nej. Man kan se stregen, ikke vær så opgivende. Ikke tydelig men den ses.Det kan sagtens være en low starter.. 

Tests igen imorgen el overmorgen jeg krydser for dig

Hvor langt er du henne idag? 

Det lidt svært i sådan en “falsk hormon stimuleret” cyklus. Jeg er 11dpo, chat siger jeg ca er mellem 3+2 og 3+3 (alt efter hvornår æl lå efter æl sprøjten) men syntes det er en farveløs skyggestreg.. der var farve i i går

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.