Testdag hvornår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

289 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. november

Anonym trådstarter

Jeg har taget en postiv ægløsningstest i dag. Hvornår kan jeg forvente at have testdag/mens kommer hvis jeg ikke bliver gravid? (Har uregelmæssig mens så kan ikke forudse hvornår den normalt vil komme og bare gå efter det)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november

Kis92

Profilbillede for Kis92
Anonym skriver:

Jeg har taget en postiv ægløsningstest i dag. Hvornår kan jeg forvente at have testdag/mens kommer hvis jeg ikke bliver gravid? (Har uregelmæssig mens så kan ikke forudse hvornår den normalt vil komme og bare gå efter det)

14dage efter ægløsning kommer menstruation. Ægløsning ligger 24/48 timer (mener jeg) efter positiv ægløsning. Så hvis du ikke har fået mens de 18 november, så prøv at tag en test

Anmeld Citér

2. november

Anonym trådstarter

Kis92 skriver:

14dage efter ægløsning kommer menstruation. Ægløsning ligger 24/48 timer (mener jeg) efter positiv ægløsning. Så hvis du ikke har fået mens de 18 november, så prøv at tag en test

Tak jeg blev virkelig forvirret af de der 24/48 (og nogle steder kun 36) timer

Anmeld Citér

3. november

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Ingen kroppe er ens. Så køb da en stak teste online og prøv dig frem. 

Anmeld Citér

3. november

Anonym trådstarter

Ingen kroppe er ens. Så køb da en stak teste online og prøv dig frem. 

Jeg har skam teste klar, men jeg ser ingen grund til at teste før jeg burde have fået menstruation, for at undgå at fange in bio. Så derfor jeg gerne ville vide hvornår jeg kan regne med mens (eller forhåbentlig udeblevet mens )

Anmeld Citér

3. november

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har skam teste klar, men jeg ser ingen grund til at teste før jeg burde have fået menstruation, for at undgå at fange in bio. Så derfor jeg gerne ville vide hvornår jeg kan regne med mens (eller forhåbentlig udeblevet mens )

Hvis din cyklus er ustabil er det svært at svare på hvornår du kan være sikker på en test. Prøv at tracke ægløsning også og registrer i en app eller kalender for at se om du kan finde et mønster i din cyklus .. det kan måske give et prej. 

Anmeld Citér

4. november

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvis din cyklus er ustabil er det svært at svare på hvornår du kan være sikker på en test. Prøv at tracke ægløsning også og registrer i en app eller kalender for at se om du kan finde et mønster i din cyklus .. det kan måske give et prej. 

Jeg har tracket cyklus længe, og den er komplet ureglmæssig (20-40dage) Derfor jeg er begyndt med ægløsningsteste nu for at fange det bedste tidspunkt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.