Dkwebcam, onlyfans osv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

245 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. november

Anonym trådstarter

Hej

Jeg vil gerne starte med at skrive, at hvis du sidder og dømmer mig nu, så klik videre og lad hver med at kommentere på mit opslag. 

Jeg er oprigtig i mit spørgsmål, og jeg vil gerne have svar fra dig/dem der kender til det og kan give mig råd og vejledning.  

Jeg vil gerne sælge nogle lidt frække billeder. Andre billeder. Let påklædte mm.
Hvor kan jeg gøre det henne?
Jeg vil gerne være forholdsvis anonym.
Jeg har egentlig ikke lyst til at bruge onlyfans da jeg synes at siden er super svær at finde rundt i og mit engelske er ikke det bedste, og siden er på engelsk OG jeg vil ikke reklamere på insta eller fb.

Jeg har også overvejet dkwebcam men jeg vil egentlig gerne være lidt anonym? Jeg har oprettet en bruger. 

Har du nogle gode råd, eller vejledning til en ny?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november

Anonym

Hvad med at købe en fin paryk, nogle briller eller andet, der kan ændre dit udseende? Så skal du sørge for evt. tatoveringer eller lignende er dækket til. Det var det eneste jeg lige kunne finde på

Anmeld Citér

1. november

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvad med at købe en fin paryk, nogle briller eller andet, der kan ændre dit udseende? Så skal du sørge for evt. tatoveringer eller lignende er dækket til. Det var det eneste jeg lige kunne finde på

Hej.
Tak for beskeden! Ja det er måske en god ide. Jeg må søge på nettet efter en paryk, som også er pæn. Jeg har forholdsvis mange tatoveringer bag på og på armene, har du en ide til hvordan jeg kan dække det?

Anmeld Citér

1. november

Anonym

Anonym skriver:

Hej.
Tak for beskeden! Ja det er måske en god ide. Jeg må søge på nettet efter en paryk, som også er pæn. Jeg har forholdsvis mange tatoveringer bag på og på armene, har du en ide til hvordan jeg kan dække det?

Man kan vist få dækket dem til med makeup. Måske findes der noget specielt til tatoveringer. Prøv at søge på nettet, evt. videoer af hvordan man gør. Jeg har desværre ikke selv erfaring med det.

Anmeld Citér

1. november

Anonym

Anonym skriver:

Man kan vist få dækket dem til med makeup. Måske findes der noget specielt til tatoveringer. Prøv at søge på nettet, evt. videoer af hvordan man gør. Jeg har desværre ikke selv erfaring med det.

Uden at vide noget om det, kan man så ikke ved hjælp af fotoredigering få “fjernet” tattoos så de ikke er genkendelige? 

Anmeld Citér

1. november

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Uden at vide noget om det, kan man så ikke ved hjælp af fotoredigering få “fjernet” tattoos så de ikke er genkendelige? 

Det ved jeg faktisk ikke. Jeg må lige undersøge det. Der må måske være nogle apps ☺️☺️

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.