Forsinket menstruation men negativ test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

409 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. oktober

Koppen

Profilbillede for Koppen

Hej

Jeg forsøger at blive gravid og har regelmæssig menstruation og tracker i app. Den forudså at jeg fik æl 14/9 men havde først positiv æl test d. 18/9 - så havde nok æl 19/9, og forventet menstruation 29/9, så min æl ligger sent. Jeg har nu stadig d. 2/10 ikke fået min menstruation og har fået taget blodprøve 3+4 og 3+6, men hcg er kun på <2.30 - altså 0. 
har nogen prøvet først at teste positivt senere end uge 4? Og hvornår begynder kroppen at producere hcg? Hvis den er på 0 i uge 3+6, er der mon stadig chance?����

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

I går kl. 14:30

Anonym

Hej

Jeg forsøger at blive gravid og har regelmæssig menstruation og tracker i app. Den forudså at jeg fik æl 14/9 men havde først positiv æl test d. 18/9 - så havde nok æl 19/9, og forventet menstruation 29/9, så min æl ligger sent. Jeg har nu stadig d. 2/10 ikke fået min menstruation og har fået taget blodprøve 3+4 og 3+6, men hcg er kun på <2.30 - altså 0. 
har nogen prøvet først at teste positivt senere end uge 4? Og hvornår begynder kroppen at producere hcg? Hvis den er på 0 i uge 3+6, er der mon stadig chance?����

Det er normalt, at en menstruation er forsinket engang i mellem.

Anmeld Citér

I går kl. 15:51

Anonym

Koppen skriver:

Hej

Hvis din ægløsning var omkring 19/9, kan implantation ske 6–10 dage efter, og HCG begynder først at stige derefter. En blodprøve på <2,3 i uge 3+6 tyder dog på, at der ikke er en graviditet endnu. Du kan teste igen om et par dage for at være helt sikker, men chancen er desværre lille, hvis HCG stadig er 0.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.