Klam stalker. Hævn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

394 visninger
10 svar
9 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. september

Anonym trådstarter

Hej alle,

Jeg har tidligere været på en kort date med en fyr. Det var okay, men ikke rigtig noget særligt, så jeg stoppede det på en pæn måde. Nu vil han desværre ikke lade mig være og er blevet ret grænseoverskridende.

Han sender mig endda dickpics – ofte – og jeg har forsøgt at fortælle ham, at det skal stoppe, men han fortsætter alligevel.

For nylig mødte jeg en ny fyr, som jeg rigtig godt kan lide. Jeg har vist ham de uønskede billeder, så vi har fuld åbenhed. Han kom med et ret sjovt forslag: at sende et “modsvar” – altså jeg tager et billede af hans penis og sender tilbage til stalkeren, som en slags afskrækkelse.

Vi snakker om, at det måske kunne virke, fordi den nye fyrs penis er virkelig… meget stor! .

Hvad tænker I? Ville det skræmme ham væk, eller er det helt skørt at overveje?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september

Anonym

Anonym skriver:

Hej alle,

Jeg har tidligere været på en kort date med en fyr. Det var okay, men ikke rigtig noget særligt, så jeg stoppede det på en pæn måde. Nu vil han desværre ikke lade mig være og er blevet ret grænseoverskridende.

Han sender mig endda dickpics – ofte – og jeg har forsøgt at fortælle ham, at det skal stoppe, men han fortsætter alligevel.

For nylig mødte jeg en ny fyr, som jeg rigtig godt kan lide. Jeg har vist ham de uønskede billeder, så vi har fuld åbenhed. Han kom med et ret sjovt forslag: at sende et “modsvar” – altså jeg tager et billede af hans penis og sender tilbage til stalkeren, som en slags afskrækkelse.

Vi snakker om, at det måske kunne virke, fordi den nye fyrs penis er virkelig… meget stor! .

Hvad tænker I? Ville det skræmme ham væk, eller er det helt skørt at overveje?

Nej. Synes det lyder umådelig barnligt for at være ærlig. 
Og bare det at din nye fyr foreslår det skriger red flag i mine ører. 
En der har behov for at gøre sig “bedre” på andres bekostning må have et utrolig lavt selvværd. 

hvis det er så generende for dig at modtage billeder. Hvorfor har du så ikke bare blokeret ham for længst? Du må jo have kunne lide opmærksomheden siden du har ladet ham blive ved og dermed ligefrem vise det til en fyr du kun lige har mødt for nyligt. 

lyder som om i alle har noget selvværd de skal arbejdes på 

Anmeld Citér

25. september

Anonym trådstarter

Jah det er også barnligt. Tror bare vi synes det lød sjovt, men jeg har nok godt vidst det er lidt fjollet - deraf jeg spørger her for at få lagt tvivlen. 

Er lidt bekymret for hans reaktion hvis jeg blokerer ham. Han ved hvor jeg bor henne så jeg ville ikke eskalere det. Tænkte han måske ville tabe modet med denne metode istedet

Anmeld Citér

25. september

Anonym

Der er utallige billeder af peniser på nettet, det behøver du vel ikke den nye fyrs til, hvis det var det du ville gøre? Lyder lidt mærkeligt

Anmeld Citér

25. september

Anonym trådstarter

Haha det sandt! Det var heller ikke min idé, men du har ret. Kunne self godt bare finde en tilfældig hvis det er  

Tror bare han tænkte at det kunne fixe det 

Anmeld Citér

25. september

Ekko

Profilbillede for Ekko

Min første tanke var lige så barnligt, at det kunne han have godt af, så jeg forstår godt impulsen. Men efter at have læst det første svar må jeg sige, at jeg er enig. Og også undrer mig, hvorfor er han er ikke for længst blokeret? 

Anmeld Citér

25. september

Anonym trådstarter

Fordi han har sagt jeg ikke må blokere ham. Også bliver jeg jo lidt nervøs for hvad han så kunne finde på hvis jeg gjorde det. 

Tror bare det ville ramme ham godt og grundigt på manddommem hvis han så det billede af ham her ! Største jeg har set i hvert fald 

Anmeld Citér

25. september

IenFart

Profilbillede for IenFart

Det lyder så utrolig dumt at voksne mennesker sidder med den slags overvejelser. Blokér dog den eks. Hvordan skulle han vide om du har blokeret ham eller bare ignorerer ham? Og så længe han ved du lystrer bliver han da bare ved.

Anmeld Citér

25. september

Anonym

Lyder som en troll igen, nok den samme der har skrevet om den meget store dildo.. og nu her flere gange nævner hvor stor den nye fyr er. Der er i hvert fald en der har et bestemt tema til at underholde sig med.

Anmeld Citér

25. september

Anonym

Virkelig modent.

Jeg ville bare blokerer ham

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.