Blister

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september

Anonym trådstarter

Fortvivlet skriver:

Men derfor jeg mener du ikke skal skylle munden i klorhexidin, men blot duppe blisterne

Nåh ja selvfølgelig. Den missede jeg lige at du sagde duppe. Det vil jeg prøve. Tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september

Anonym trådstarter

årgang84 skriver:

Jeg havde en del når jeg var presset. 

Lidt ala rygestop stress Osv. 

Rygetrang stopper jo ikke efter få måneder. 

Ja være fødevare du er begyndt at spise flere af der tricker.. 

Jeg spiser ingen friske tomater, appelsin skal være skåret ud i mund bidder. Æbler det samme. Friske Gulerødder kan også være trælse..

Men mest af alt er mit stop med sodavand været det bedste.. Altså alt ikke ligtht heller. Har snakket med tandlægen som henviser til at det man også være kulsyren deri. 

Også skyller jeg ofte munden efter indtag. Kaffe the mad og andet. Bare vad også skvulpe godt rundt inden du enten synker eller spytter ud. 

En blæne i udbrud børster jeg voldsomt så de hurtigere væk ved mig 

Jeg spiser ikke anderledes end jeg gjorde da jeg røg. 
tomater rører jeg generelt ikke da jeg ikke kan lide dem. Appelsiner er meget sjældent. Men skal måske begynde at prøve at skærer æbler ud i mundbidder i stedet. 

Rører sjældent sodavand generelt. Men drikker meget danskvand hvor der også er brus i. Så det skal jeg måske stoppe med også bare almindelig vand i stedet. 

tager også den elektriske tandbørste direkte på. Det gør afsindig ondt. Men føler også de forsvinder hurtigere. 
men det er mere lindrende midler jeg søger. 

Anmeld Citér

21. september

Alha

Profilbillede for Alha

Aftamed lindrer. Der er lidt lokalbedøvelse på. Og måske noget rensende à la klorhexidin, tror jeg også, der er i. Jeg har indimellem blister. Jeg hader det! Det sker hyppigst, når jeg spiser mad med birkes på

Anmeld Citér

22. september

Anonym trådstarter

Alha skriver:

Aftamed lindrer. Der er lidt lokalbedøvelse på. Og måske noget rensende à la klorhexidin, tror jeg også, der er i. Jeg har indimellem blister. Jeg hader det! Det sker hyppigst, når jeg spiser mad med birkes på

Har prøvet både aftermed mundskyld og den lille tube gelé. Synes ikke rigtig det hjælper/lindrer

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.