Det her bliver lidt rodet og skal prøve at få et hele med.
jeg har været i et forhold med en mand de sidste 3 års tid. Han er langturschauffør og vi har derfor perioder hvor vi ikke ses fordi han er på vejene.
vores forhold har altid været åbent og ærligt og har altid følt mig tryg i det.
jeg er så blevet gravid og er små 8 uger henne…. Ønskebarnet.
MEN nu kommer det værste…. Jeg har opdaget jeg har været kærester med en master manipulator. Han er gift!!! Han er ikke langturschauffør. Når han har “været ude og arbejde” har han været hos hans kone. Og hvad han har bildt hende ind når han har været hos mig aner jeg ikke. For hun tror ikke på hvad jeg siger.
Jeg har afbrudt forholdet med det samme da jeg opdagede at han var fuld af løgn og hat holdt mig for nar fra dag 1. Jeg opdagede det ved at konen tog kontakt til mig.
jeg skal selvfølgelig have en abort og det er skrækkeligt.
men oveni det så ringer og skriver hun til mig konstant og på alle tider af døgnet og sviner mig til.
jeg har prøvet at forklare hende at jeg vitterligt ikke anede at han var gift. Men hun tror mig ikke.
jeg er i dyb sorg. Både fordi jeg skal have abort, ham jeg troede var mit livs kærlighed og skulle stifte familie med viser sig at leve et dobbeltliv og har så inderligt ondt af kvinden han også har bedraget.
jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre af mig selv.
det blev lidt langt. Men havde brug for luft.
Anmeld
Citér