Hun vil ikke lade mig være…

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

575 visninger
10 svar
7 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. september

Anonym trådstarter

Det her bliver lidt rodet og skal prøve at få et hele med. 
jeg har været i et forhold med en mand de sidste 3 års tid. Han er langturschauffør og vi har derfor perioder hvor vi ikke ses fordi han er på vejene.
vores forhold har altid været åbent og ærligt og har altid følt mig tryg i det.
jeg er så blevet gravid og er små 8 uger henne…. Ønskebarnet.
MEN nu kommer det værste…. Jeg har opdaget jeg har været kærester med en master manipulator. Han er gift!!! Han er ikke langturschauffør. Når han har “været ude og arbejde” har han været hos hans kone. Og hvad han har bildt hende ind når han har været hos mig aner jeg ikke. For hun tror ikke på hvad jeg siger.
Jeg har afbrudt forholdet med det samme da jeg opdagede at han var fuld af løgn og hat holdt mig for nar fra dag 1. Jeg opdagede det ved at konen tog kontakt til mig.
jeg skal selvfølgelig have en abort og det er skrækkeligt.
men oveni det så ringer og skriver hun til mig konstant og på alle tider af døgnet og sviner mig til.
jeg har prøvet at forklare hende at jeg vitterligt ikke anede at han var gift. Men hun tror mig ikke.

jeg er i dyb sorg. Både fordi jeg skal have abort, ham jeg troede var mit livs kærlighed og skulle stifte familie med viser sig at leve et dobbeltliv og har så inderligt ondt af kvinden han også har bedraget.

jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre af mig selv.

det blev lidt langt. Men havde brug for luft.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september

Mor11

Profilbillede for Mor11

Åh for en skrækkelig situation. 
Jeg synes du skal give dig selv noget ro, og blokere konen. Hun er såret og vred. Forståeligt. Du har været ærlig om situationen, men hun er ikke et sted hvor hun kan/vil indse hvem hendes mand er. Det er frygteligt. Men du kan ikke gøre mere for hende. Ikke lige nu i hvert fald. 

tag vare på dig selv. Og luk ned for hendes muligheder for at nå dig. 

Anmeld Citér

18. september

Ekko

Profilbillede for Ekko

Enig med Mor11. Du må passe rigtigt godt på dig selv. Det er et grimt chok og en ondskabsfuld behandling, du har været igennem. At forholde dig til konens følelser er alt for meget for dig lige nu. Han er et gigantisk svin overfor jer begge to, men desværre er det ofte sådan, at det er lettere at være vred på "den anden kvinde". Det er jo ikke hende, hun har kendt og elsket. Jeg var lige ved at skrive, at jeg syntes at du skal overveje om abort er den rigtige beslutning, men forstår 100 procent, at du ikke vil have barn med ham. 

Anmeld Citér

18. september

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Åh for en skrækkelig situation. 
Jeg synes du skal give dig selv noget ro, og blokere konen. Hun er såret og vred. Forståeligt. Du har været ærlig om situationen, men hun er ikke et sted hvor hun kan/vil indse hvem hendes mand er. Det er frygteligt. Men du kan ikke gøre mere for hende. Ikke lige nu i hvert fald. 

tag vare på dig selv. Og luk ned for hendes muligheder for at nå dig. 

Jeg har blokeret hende. Men så låner hun en telefon af en eller anden og skriver fra den i stedet eller ringer med hemmeligt nummer så den går igennem. Jeg besvare ikke opkaldende længere fra hemmelige og ukendte numre. Men beskederne vælter fortsat in. jeg svare dog ikke på dem længere  men det gør ondt 

Anmeld Citér

18. september

Ekko

Profilbillede for Ekko
Anonym skriver:

Jeg har blokeret hende. Men så låner hun en telefon af en eller anden og skriver fra den i stedet eller ringer med hemmeligt nummer så den går igennem. Jeg besvare ikke opkaldende længere fra hemmelige og ukendte numre. Men beskederne vælter fortsat in. jeg svare dog ikke på dem længere  men det gør ondt 

Måske skal du skifte nummer? Det er irriterende ja, men hun virker ikke rask. 

Anmeld Citér

18. september

Anonym trådstarter

Ekko skriver:

Enig med Mor11. Du må passe rigtigt godt på dig selv. Det er et grimt chok og en ondskabsfuld behandling, du har været igennem. At forholde dig til konens følelser er alt for meget for dig lige nu. Han er et gigantisk svin overfor jer begge to, men desværre er det ofte sådan, at det er lettere at være vred på "den anden kvinde". Det er jo ikke hende, hun har kendt og elsket. Jeg var lige ved at skrive, at jeg syntes at du skal overveje om abort er den rigtige beslutning, men forstår 100 procent, at du ikke vil have barn med ham. 

Tak. Det er rart at få lidt forståelse… også selvom dey er fra folk man ikke kender.  

jeg har 100% forståelse for at hun er vred og såret. Men det gør ondt at få lagt skylden over på sig når man selv står og ikke vidste noget som helst.  

Jeg er slet ikke i tvivl om at abort er det eneste rigtige. Både for barnets skyld, men også for min egen og faktisk også for konens skyld. Hun skal i forvejen forholde sig til en utro mand (hvis hun bliver hos ham). Hun skal ikke også forholde sig til et barn. Og jeg skal ikk have noget som helst med ham at gøre nogensinde igen. 
han ringer og skriver også hele tiden med undskyldninger og forklaringer 

Anmeld Citér

18. september

Anonym trådstarter

Ekko skriver:

Måske skal du skifte nummer? Det er irriterende ja, men hun virker ikke rask. 

Det kan godt være det kunne blive en nødvendighed. Men øv. Har haft det samme nummer i 20 år. 

Anmeld Citér

18. september

Ekko

Profilbillede for Ekko
Anonym skriver:

Tak. Det er rart at få lidt forståelse… også selvom dey er fra folk man ikke kender.  

jeg har 100% forståelse for at hun er vred og såret. Men det gør ondt at få lagt skylden over på sig når man selv står og ikke vidste noget som helst.  

Jeg er slet ikke i tvivl om at abort er det eneste rigtige. Både for barnets skyld, men også for min egen og faktisk også for konens skyld. Hun skal i forvejen forholde sig til en utro mand (hvis hun bliver hos ham). Hun skal ikke også forholde sig til et barn. Og jeg skal ikk have noget som helst med ham at gøre nogensinde igen. 
han ringer og skriver også hele tiden med undskyldninger og forklaringer 

Det er godt nok stort af dig, at du har overskud til at have sympati for konen. Jeg tror, jeg ville føle mig som "den rigtige kæreste" og at det var hende, der var den anden 

Anmeld Citér

19. september

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Blokere hende - nyt nummer blokere igen (tænker det er begrænset hvor mange gange jun kan finde folk som låner deres mobil ud for er hun kan svine andre til og lad vær med at svare hemmeligt nr, så tænker jeg hurtigt det bliver kedeligt 

Anmeld Citér

19. september

Anonym trådstarter

Ekko skriver:

Det er godt nok stort af dig, at du har overskud til at have sympati for konen. Jeg tror, jeg ville føle mig som "den rigtige kæreste" og at det var hende, der var den anden 

Jeg har ikke prøvet utroskab før. Men min sympati ligger nok i at hun er ligeså bedraget som jeg er. Og i takt med at de er gift så der mere hun skal igennem. Jeg kan jo “bare” gå. Har ingen juridiske forpligtelser at forholde mig til. 
Jeg har været den rigtige kæreste. Men hun var den rigtige kone. 

Har bestilt tid hos psykolog så jeg kan få bearbejdet og hjælp til det hele 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.