Fjernelse af spiral

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

171 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
I går kl. 04:16

Anonym trådstarter

Hej

Jeg fik fjernet min hormonspiral d. 13 august, sådan en Mirena tror jeg den hedder. Jeg blødte i 5 dage efterfølgende. Hvilket jo er helt normalt 

Her d. 26 har jeg få dråber blod i underbukserne, ikke noget på papiret. 

Nogen der har prøvet det? Jeg går lidt og venter på min menstruation som ikke er kommet endnu?? Det kan vel ikke allerede være tegn på graviditet? 

Eller er det bare en typisk ting?

Har du også prøvet at få, få dråber blod?

Jeg fik fjernet spiralen fordi den gav mig kraftige menstruationer. Så min sidste rigtige mens. Var fra d. 1-9 august som var da jeg var på spiralen.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

I går kl. 15:50

Anonym

Har du spurgt din læge/gynækolog om det er normalt? Synes altid man bør kontakte sin læge ved uregelmæssigheder - det er jo blot at sende en besked hvis de har e-konsultation eller give et kald.

Alt hvad der har med underliv at gøre og ting man ikke kan se med det blotte øje skal man tage seriøst. 

Anmeld Citér

I går kl. 16:45

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Har du spurgt din læge/gynækolog om det er normalt? Synes altid man bør kontakte sin læge ved uregelmæssigheder - det er jo blot at sende en besked hvis de har e-konsultation eller give et kald.

Alt hvad der har med underliv at gøre og ting man ikke kan se med det blotte øje skal man tage seriøst. 

Det var bare få dråber blod der har ikke været noget siden :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.