Jeg er nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

342 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
I forgårs

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Jeg har for noget tid siden oplevet at det føles som om mit hjerte springer et slag over eller som om, at der er uregelmæssig hjerterytme. Jeg slog det lidt hen og det stoppede da også. 

Så i går var det helt slemt. Det fortsatte i flere timer og flere gange. Så slemt så jeg ytrede min bekymring for min kæreste og overvejede at ringe til vagtlægen. Jeg gjorde det så ikke men lovede mig selv at hvis det begyndte igen så ville jeg ringe til min egen læge.

Jeg gik i seng og vågnede op i dag uden gener eller uden at mærke noget til det. Indtil nu igen Nu begynder det igen kan jeg mærke. 

Min kæreste tror det er stress. Jeg er bare mega bange for, at min hjerte fejler noget. 

Hvad syntes I? Samtidig så tør jeg heller ikke ringe til min læge for hvad nu hvis det er alvorligt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

I forgårs

Gorden

Profilbillede for Gorden

Ring til lægen. Sådan noget skal tages alvorligt, selv om det måske ikke er noget, men det er derfor læger er der. Så ring med det samme ☺️

Anmeld Citér

I forgårs

Solsikke9

Profilbillede for Solsikke9

Det er helt normalt, det har jeg haft siden jeg var 18 og jeg er 35 nu. Men kontakt lægen så det kan undersøges. 

Anmeld Citér

I forgårs

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Solsikke9 skriver:

Det er helt normalt, det har jeg haft siden jeg var 18 og jeg er 35 nu. Men kontakt lægen så det kan undersøges. 

Ok. Blev du undersøgt for det? 

Anmeld Citér

I går kl. 04:29

Solsikke9

Omsorgsgiver skriver:

Ok. Blev du undersøgt for det? 

Ja jeg fik en EKG, alt så fint ud selvom det springer et slag over i ny og næ. Min læge sagde at det er helt normalt. 

du kan læse lidt her: https://netdoktor.dk/hjerte-og-blod/brevkasse/skal-man-reagere-pa-at-hjertet-springer-et-slag-over/

Anmeld Citér

I går kl. 04:30

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Solsikke9 skriver:

Ja jeg fik en EKG, alt så fint ud selvom det springer et slag over i ny og næ. Min læge sagde at det er helt normalt. 

du kan læse lidt her: https://netdoktor.dk/hjerte-og-blod/brevkasse/skal-man-reagere-pa-at-hjertet-springer-et-slag-over/

Ok. Men jeg mærker det nærmest konstant Jeg ringer til lægen i dag for en sikkerhedsskyld

Anmeld Citér

I går kl. 05:14

Anonym

Det synes jeg er en god ide. Meld endelig tilbage ☺️

Anmeld Citér

I går kl. 14:24

Solsikke9

Omsorgsgiver skriver:

Ok. Men jeg mærker det nærmest konstant Jeg ringer til lægen i dag for en sikkerhedsskyld

Oh, okay. Jeg mærker det kun et par gange om måneden. Godt du får det undersøgt! Det kan sagtens også være angst/stress men man skal altid lige få det undersøgt 

Anmeld Citér

I går kl. 20:11

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2

Lige en update.

Jeg var ved min egen læge til formiddag.

Fik lavet en EKG som var fuldstændig normal. Mit BT er lidt til den høje side, men nok pga. nervøsitet. Skal dog måle det herhjemme 3 x om dagen i 3 dage og så sende målingerne til min læge for en sikkerhedsskyld. 

Hun spurgte om jeg har følt mig presset og/eller stresset på det sidste. Det sagde jeg nej til, men at min kæreste har bemærket. 

Men dejligt at mit hjerte ikke fejler noget

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.