Sige ja, eller vente

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

157 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. august

Anonym trådstarter

Jeg står som boligsøgende til både 2 og 3-værelses lejligheder, og er nu blevet tilbudt en 2-værelses lejlighed på ca. samme størrelse som min nuværende, men i stueetagen, bedre indrettet og til ca. 1.000 kr mindre om måneden.

Til at starte med var jeg klar til at sige ja, men jeg er nu blevet i tvivl om jeg skal sige ja tak, eller springe over og håbe på det næste tilbud er en 3-værelses?

Jeg har en datter på 11 som kommer på samvær hveranden weekend.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august

Solsikke9

Profilbillede for Solsikke9
Anonym skriver:

Jeg står som boligsøgende til både 2 og 3-værelses lejligheder, og er nu blevet tilbudt en 2-værelses lejlighed på ca. samme størrelse som min nuværende, men i stueetagen, bedre indrettet og til ca. 1.000 kr mindre om måneden.

Til at starte med var jeg klar til at sige ja, men jeg er nu blevet i tvivl om jeg skal sige ja tak, eller springe over og håbe på det næste tilbud er en 3-værelses?

Jeg har en datter på 11 som kommer på samvær hveranden weekend.

Det kommer an på hvad dine behov er. Ønsker du mere plads til flere penge eller er en billigere 2 V nok? 

Anmeld Citér

24. august

GodKarma

Profilbillede for GodKarma

Kommer an på hvor holdbar din nuværende situation er. Kan du vente flere måneder ekstra med den risiko at det igen er en 2v? Hvis tiden og økonomien er lige meget, så kan du da godt lave et sats. Men hvis du er tidspresset og har brug for en lavere husleje, så er det da bare om at takke ja. Så skal din datter og dig nok finde en god måde at bo sammen på. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.