Mens igen efter abort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

586 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. august

Anonym trådstarter

Hej alle. 

Jeg havde en SA d. 17 maj. 
blødte herefter i 15 dage. 

1 juli fik jeg mens igen. 
15 juli pletbløder jeg. 
herefter skulle jeg (hvis det der var 1 juli altså var min mens) have haft mens igen 31 juli efter min “normale” cyklus. 
jeg er nu på dag 35 ifølge Clue appen. 
Jeg har taget en graviditetstest, men den er negativ… 

jeg har mærket lidt mavesmerter som gør at jeg flere gange har tænkt at nu får jeg mens. Men det er ikke sket noget endnu. 

har nogen af jer erfaring med dette og hvornår blev jeres mens regelmæssig igen efter en abort? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august

Kis92

Profilbillede for Kis92
Anonym skriver:

Hej alle. 

Jeg havde en SA d. 17 maj. 
blødte herefter i 15 dage. 

1 juli fik jeg mens igen. 
15 juli pletbløder jeg. 
herefter skulle jeg (hvis det der var 1 juli altså var min mens) have haft mens igen 31 juli efter min “normale” cyklus. 
jeg er nu på dag 35 ifølge Clue appen. 
Jeg har taget en graviditetstest, men den er negativ… 

jeg har mærket lidt mavesmerter som gør at jeg flere gange har tænkt at nu får jeg mens. Men det er ikke sket noget endnu. 

har nogen af jer erfaring med dette og hvornår blev jeres mens regelmæssig igen efter en abort? 

Jeg er ked af dit tab. Jeg har haft to aborter kort tid efter hinanden. Den ene gang gik der 3 måneder(plus det løse) før alt var tilbage til normal. To måneder efter blev jeg gravid igen og jeg ligger lige nu ved siden af resultatet af den graviditet, en baby på to måneder. Jeg håber for dig at du snart opnår en bliver graviditet.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.