Børnefaglig undersøgelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

252 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. august

Anonym trådstarter

Kan man klage over en børnefaglig undersøgelse? Så den laves om og jeg ikke blot får lov at skrive kommentarer til? 

Undersøgelsen favoriserer mit barns fr helt vildt, og flere ting er forkerte og taget ud af kontekst. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august

Anonym

Anonym skriver:

Kan man klage over en børnefaglig undersøgelse? Så den laves om og jeg ikke blot får lov at skrive kommentarer til? 

Undersøgelsen favoriserer mit barns fr helt vildt, og flere ting er forkerte og taget ud af kontekst. 

Jeg tænker godt, du kan klage. Men den laves ikke om. Du kan kun skrive kommentarer til den. Det er så her du skal anføre de ting, du mener er forkerte og/eller taget ud af kontekst. 

Anmeld Citér

4. august

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg tænker godt, du kan klage. Men den laves ikke om. Du kan kun skrive kommentarer til den. Det er så her du skal anføre de ting, du mener er forkerte og/eller taget ud af kontekst. 

Ja, jeg har fået at vide at jeg kan skrive kommentarer til den. Min erfaring er bare at de kommentarer bliver ikke læst af nogen, og jeg synes ikke det er ok at urigtige ring skal stå i den. 

Anmeld Citér

4. august

Aimah

Profilbillede for Aimah
Anonym skriver:

Ja, jeg har fået at vide at jeg kan skrive kommentarer til den. Min erfaring er bare at de kommentarer bliver ikke læst af nogen, og jeg synes ikke det er ok at urigtige ring skal stå i den. 

Man kan altid klage over sagsbehandlingen. 

Men de kommentarer du skriver skal fremgå af sagen som partshøring af den børnefaglige. Man kan ikke lave den faglige vurdering om, men man kan lave de faktuelle fejl om hvis de er helt forkerte. 

Jeg synes du skal stole på at de tager dem seriøst, de skal tage det med i journalen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.