Projekt total mega fed børnevenlig have

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

272 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. august

Ø3

Profilbillede for Ø3

Hej med jer

Jeg søger erfaring vedr. hvilke legeredskaber I har i jeres haver, som i ikke kan leve uden. Vi har selv gynger/gymnastikringe og legehus. Gyngerne bliver brugt flittigt og legehuset en gang i mellem. 
Til info har jeg en datter på 6, en søn på 4 og en søn på 2 uger.

Mange tak på forhånd!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august

GodKarma

Profilbillede for GodKarma

En stor nedgravet trampolin af et godt mærke. 

Sandkasse ned tilhørende køkken 

Belægning så ungerne kan tegne med kridt og løbe på løbehjul. 

Basketball kurv er også et hit. 

Vi har gyngestativ med tilhørende klatre-platform. Platformen bruger de aldrig, men gyngerne ofte. 

Og det bedste tip: Hav legeredskaberne TÆT på jeres teresse hvor I opholder sig. Børnene vil helst være der hvor i er. Så lad være med at sæt gyngerne og trampolinen bagerst i haven. 

Anmeld Citér

4. august

Nulle2020

Profilbillede for Nulle2020

Vi har lavet en KÆMPE sandkasse (ca. 50kvadratmeter og 20-30cm dyb) i sandkassen står der et klatretårn med rutsjebane og 2 gynger. Derudover har vi et vippe/fjederdyr fra Kompan gravet ned i sandkassen. Virkelig et lækkert område som både egne børn og legekammerater ELSKER

Anmeld Citér

4. august

Dutelidut

Profilbillede for Dutelidut

Jeg synes helt sikkert at en trampolin er den bedste og mest langtidsholdbare investering vi har gjort. Den er et hit for både ham på tre og ham på 11 - og engang imellem får vi besøg af teenage-fætre. De kan også bruge den ☺️

Anmeld Citér

4. august

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Ø3 skriver:

Hej med jer

Jeg søger erfaring vedr. hvilke legeredskaber I har i jeres haver, som i ikke kan leve uden. Vi har selv gynger/gymnastikringe og legehus. Gyngerne bliver brugt flittigt og legehuset en gang i mellem. 
Til info har jeg en datter på 6, en søn på 4 og en søn på 2 uger.

Mange tak på forhånd!

En stor trampolin - mine er idag 7, 11 og 13 og bliver stadig brugt af alle 3. Særligt når der er venner med hjem 

Anmeld Citér

4. august

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Vi har stor sandkasse inkl klatretrån, legehus, to dækgynger, en alm gynge, en fuglerede gynge, tre hængekøjer, nedgravet trampolin, gymnastik ringe, fodboldmål, vippedyr, Fliser de kan cykle på, så har de selvfølgelig cykler, vi har scooter (det er mest den yngste), bil, elcykel de drøner rundt på, rulleskøjter og al det andet løse. Træer de kan klatre i. Så har vi også folde med får

Vi har fire børn, så vi har gjort meget ud af at de har fede legemuligheder udendørs og er generelt meget ude 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.