Sagen er den at min mand skal have 3 venner (mænd) på besøg. De skal spille brætspil, drikke et par øl. Vi bor i et meget stort hus, hvor vi har værelse i den ene ende, og min to på 10 og 14 ligger på førstesalen, hvor de har hver deres værelse og der er vores store stue op til deres værelser.
Min mand ønsker så at de her 3 voksne mænd, skal sove her på førstesalen, mens min 14 årige er hjemme og sover deroppe også, og vi er helt her nede i den anden ende af huset.
Jeg var udsat for et overgreb da jeg var 14, og derfor er jeg måske farvet. Men er det forkert af mig at jeg synes det er en smule upassende at de her voksne mænd skal sove lige uden for min teens dør?
Min mand er meget utilfreds med mig, han synes jeg er langt ude.
Jeg kender ikke de her mænd så godt. Min mand ser dem til druk/spilaftener 1-2 gange om året, men de har kendt hinanden i mange år.
Han siger at han er sikker på hans venner ikke er pædofile. Tror heller ikke sådan om dem, men jeg er alligevel ikke villig til at tage nogen chancer. Man flager jo nok ikke med den slags tendenser.
Ved ikke hvordan jeg skal udtrykke mig, jeg synes bare ikke det er så passende med den sove konstellation.
Hvad tænker i?
Anmeld
Citér