Kære alle
Ja, jeg er så (langt om længe) nået min terminsdato, og er ved at dø af utålmodighed. Selvom jeg er super bange for fødslen af lillesøster (den første var PK pga. UK), så vil jeg også gerne bare have den overstået nu! Maven er sunket meget de sidste tre uger (især den sidste uge) og har en del smerter fra bækkenet, hvor lillepigen bevæger hovedet. Mine plukkeveer er blevet længere og mere smertefulde, og den sidste uges tid har jeg haft menstruationslignende smerter især om aftenen, men er så også vågnet op med dem i dag. Prøver alt for at sætte gang i noget (undtagen trappegang, jeg har massiv bækkenløsning, så det er ikke en mulighed): mere aktivitet, mere hvile, ting, der gør mig tryg/glad (strikke, yndlingsserier), ting der udskiller ocytoxin (nus, kram, nulte brystvorte, sex) osv. osv., men so far ingen effekt. Ved godt, at førstegangsgravide ofte går over tid, men nui hvor kan jeg bare snart ikke være i ventetid, varme, elefantfødder og bækkenløsning mere. Nu skal det lille monster bare ud ❤️
Har I nogle tips? Til ventetiden? Til at sætte skub i tingene? Og hvornår fødte I som førstegangsfødende?
Anmeld
Citér