Når sex bliver en bekymring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

433 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. juni

Anonym trådstarter

Jeg har fundet mig en utrolig dejlig mand, og vi er kommet dertil hvor sex er lige om hjørnet

I mit tidligere forhold, hvor jeg fik mit sidste barn som 40 årige, havde jeg problemer med blødning ved sex (er gennemtjekket gynækologisk), og fik ofte blærebetændelse efterfølgende, trods jeg tog alle forholdsregelerne, som sætte sig at tisse lige efter m.m .

Jeg frygter at kaste mig ud i et seksuelt forhold igen, en ting er strækmærker og slap hud på maven, det er også pinligt hvis sexen ender med blødning, men blærebetændelse er absolut ikke sjovt

Nogen med erfaring på dette område? 

Knus 46 årige Q

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli

Solsikke9

Profilbillede for Solsikke9

Jeg fik ofte blærebetændelse når jeg var sammen med en specifik partner. Min og hans anatomi var bare ikke kompatible, det gjorde at der blev skubbet bakterier i urinrøret. Jeg har været med flere partnere siden og ikke haft blærebetændelse en eneste gang. 

Så slet ikke sikkert du vil få det igen. Men husk altid at tisse LIGE efter sex. Ikke noget med at ligge og putte - ud på toilettet. 

Anmeld Citér

1. juli

Anonym

Jeg får blærebetændelse hvis jeg skifter partner, altså den såkaldte honeymoon blærebetændelse, men det går over efter man har været sammen i noget tid, selvfølgelig mega irreterende hver gang. Ikke andet for en toilet bagefter og drikke rigeligt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.