Røg og graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

699 visninger
3 svar
11 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. juni

Anonym trådstarter

Hej alle, hvad gør I med røg i jeres graviditet? 
jeg ryger ikke selv men synes det er svært at undgå røg når man er ude og gå eller sidder på en café udenfor eller lign med alle dem omkring en som ryger, holder i vejret eller går når det sker eller hvordan tackler i det som gravid? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Tænker nok det skal gå at være passiv ryger på en café engang imellem … 

Anmeld Citér

27. juni

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Det har jeg ærligt talt sjældent skænket en tanke, da slet ikke udenfor. Den os du indånder imens du sidder på caféen er formentlig langt mere skadelig, end hvis en forbipasserende lige går forbi med en smøg

Anmeld Citér

28. juni

Anonym

Hvis man er til den bekymrede side ville jeg nok holde mig fra byer med trafik generelt, da luftforurening fra biler og bildæk er ganske voldsom. Nok mer end cigaretrøg på en café eller ved et stoppested. Særligt i store byer eller byer tæt på motorveje.

Man kunne også bekymre sig  over de farlige stoffer og kemi fra ens adfærd ift mad, tøj, makeup, rengøringsmidler, hårfarve, mm man har brugt, iført sig eller indtaget, for det ophober sig jo i kroppen i mange mange år efter man har været i kontakt med det.

Men man kan også vælge at huske sig selv på at det hele nok skal gå hvis man bruger sin sunde fornuft og ikke gå i panik.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.