Svær forstoppelse!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

507 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. juni

Kirsebær012

Profilbillede for Kirsebær012

sVæR forstoppelse i over 10 dage

Jeg har en historik med irritabel tarm og kronisk forstoppelse der har varet mange år. Nu er jeg gravid i uge 6 og kan simpelthen ikke komme af med afføring! Oveni det tager jeg crinone som nok heller ikke hjælper på situationen.

Jeg drikker absurde mængder vand, spiser husk, drikker sveskejuice og tager magnesia efter jordermoders anvisning. Jeg har en følelse af at min afføring er rigelig blød i forvejen. Men får ikke afføringstrang medmindre jeg tager microlax. Det hjælper en lille smule, men er stadig helt proppet.

er ved at gå ud af mit gode skind og føler mig meget alene med at opleve forstoppelsen som jeg gør. Når jeg læser om andre opslag, virker det ikke til at der skal ret meget til før at folk har hul igennem.

HJÆLP! Nogen erfaringer?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni

Anonym

Hej,

Det lyder bestemt ikke rart.

Du skriver ikke om du spiser jernpiller - hvis du gør så håber jeg du spiser Amino jern, de andre gav mig voldsom forstoppelse..

Ellers lyder det jo somom du er i dialog med sundhedspersonale om det og har prøvet alt..

Jeg har også i perioder haft mange problemer med forstoppelse, en sikker vinder (hos mig) er faste, efter omkring 15 timers faste er der altid gevinst �� jeg ved ikke om du overhovedet må faste som gravid, det er du nok nødt til at spørge nogle klogere end mig om.

Anmeld Citér

25. juni

Anonym

Hvad siger din læge?

Anmeld Citér

25. juni

Kirsebær012

Anonym skriver:

Hej,

Det lyder bestemt ikke rart.

Du skriver ikke om du spiser jernpiller - hvis du gør så håber jeg du spiser Amino jern, de andre gav mig voldsom forstoppelse..

Ellers lyder det jo somom du er i dialog med sundhedspersonale om det og har prøvet alt..

Jeg har også i perioder haft mange problemer med forstoppelse, en sikker vinder (hos mig) er faste, efter omkring 15 timers faste er der altid gevinst �� jeg ved ikke om du overhovedet må faste som gravid, det er du nok nødt til at spørge nogle klogere end mig om.

Får ikke jern endnu. Ved heller ikke om jeg må faste. Tænker jeg ikke umiddelbart, men må høre lægen igen hvad næste træk er

Anmeld Citér

25. juni

Kirsebær012

Anonym skriver:

Hvad siger din læge?

Fik besked på at tage 6 magnesia til aften to dage i streg og hvis det ikke virkede skulle jeg komme igen

Anmeld Citér

25. juni

Anonymemig

Profilbillede for Anonymemig

Her hjælper det tit med en skefuld olie - kokos eller oliven ��

Anmeld Citér

27. juni

Anonym

Kaffe hjælper meget 

Ellers har jeg hørt at Chia i vand skulle hjælpe meget 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.