(marts) Første nat :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

436 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. november 2009

hc=k

Ja så var det første nat uden flasken. Kris vågnede kl 01.30 og ville gerne have sin flaske, men nej sagde mor og så efter noget brok puttede han sig igen. Kl 05.30 vågnede han så igen og ville igen have, men nej sagde mor igen og kom med vand og så puttede han sig igen. Han vågnede først kl 08.30   Det er simpelthen bare en succes.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2009

MORJESPERSEN

Det er bare dejligt at det går den rigtige vej, her får pigerne ikke flaske om natten mere,men jeg er begyndt at give dem en flaske kl 22, en drømmeflaske, jeg kan ikke nå at give dem nok mm om dagen sammen med alt det mad de skal have..

Hvor ml flaske få din dreng i døgnet?

Anmeld

5. november 2009

hc=k

MORJESPERSEN skriver:

Det er bare dejligt at det går den rigtige vej, her får pigerne ikke flaske om natten mere,men jeg er begyndt at give dem en flaske kl 22, en drømmeflaske, jeg kan ikke nå at give dem nok mm om dagen sammen med alt det mad de skal have..

Hvor ml flaske få din dreng i døgnet?

Han får omkring 600 ml, men han spiser så også 350 ml lige inden han skal i seng så det er jo nemt nok at komme over de 400 ml

Anmeld

5. november 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det er da bare super flot - håber, at han er lige så god i nat.

Lina får stadigvæk flaske om natten, men er begyndt gradvis, at skærer ned på indholdet. Nogen nætter sover hun dog helt igennem.

Lina får en flaske på 200 ml når hun skal sove, så får hun MME til nogen af måltiderne i løbet af dagen, og der er også MME i hendes mad. Hun får nu 170 ml om natten som jeg gradvis sætter ned. Jeg er opmærksom på, at hun skal have 400 ml om dagen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.