Jeg har mødt en mand og jeg har brug for din menin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.230 visninger
4 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. juni

Anonym trådstarter

Hej alle

Jeg har mødt en sød, sjov og omsorgsfuld mand. Vi har kun ses et par gange men vi har begge givet udtryk for at vi egentlig synes hinanden er søde, og vi har haft det super hyggeligt når vi har været sammen. Endnu ingen sex, og kun få kys.
Dette er fint for mig til en start, og virker også som om det er for ham. Og vi har ikke haft en snak om at vi dater eller skal prøve? 
Nu til nogle spørgsmål. 
Da jeg er ret så ny på datingmarkedet(eller hvad man kalder det) så ved jeg slet ikke hvor meget man skriver sammen? Jeg kan ikke finde ud af det 

Føler nogle gange vi skriver meget lidt sammen, og andre gange lidt mere. Han spørg mig ikke rigtig om så meget, og jeg synes egentlig han taler lidt om sig selv mest. Spørg jeg ham om noget, så spørg han ikke mig tilbage, eller stiller andre spørgsmål. Han har få gange stillet mig spørgsmål om mig som person, min familie, mine børn, mit hjem, osv. Dette synes jeg er liiiidt kikset og mærkeligt, men vi er jo også ret “nyt” og jeg ved egentlig ikke om vi er et “vi” endnu. 
Ej nu jeg læser dette igennem, føler jeg måske egentlig ikke han helt er interesseret? Er dette noget jeg skal spørge om, eller skal jeg bare tage en dag af gangen og se tiden an? 

Hvor meget skriver man sammen som nye? Hvor lang tid kan der gå imellem? Kan der gå dage? Bare en besked om dagen, flere beskeder om dagen? Hvad er jeres erfaring?

Mit andet spørgsmål er lidt usikkert at stille men vi har kysset. Og jeg synes han kysser vildt dårligt det var selvfølgelig første “hede”kys eller hvad man kalder det. Men det var bare ikke godt  jeg synes selv jeg kysser godt og det har jeg fået at vide før. Og det samme mener og har han sikkert så hvad gør man. Jeg kan jo ikke sige til ham “hey du kysser ikke godt” så hvad gør jeg her selvfølgelig ved jeg godt at jo mere man lære hinanden at kende og jo mere man kysser, jo lettere bliver det at man kysser dejligt og lækkert. Men hvad er jeres erfaringer her? Kan jo også være han følte jeg kyssede helt af h-til Skal jeg bare kysse mere og håbe på det flasker sig lidt sammen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni

Solsikke9

Profilbillede for Solsikke9
Anonym skriver:

Hej alle

Jeg har mødt en sød, sjov og omsorgsfuld mand. Vi har kun ses et par gange men vi har begge givet udtryk for at vi egentlig synes hinanden er søde, og vi har haft det super hyggeligt når vi har været sammen. Endnu ingen sex, og kun få kys.
Dette er fint for mig til en start, og virker også som om det er for ham. Og vi har ikke haft en snak om at vi dater eller skal prøve? 
Nu til nogle spørgsmål. 
Da jeg er ret så ny på datingmarkedet(eller hvad man kalder det) så ved jeg slet ikke hvor meget man skriver sammen? Jeg kan ikke finde ud af det 

Føler nogle gange vi skriver meget lidt sammen, og andre gange lidt mere. Han spørg mig ikke rigtig om så meget, og jeg synes egentlig han taler lidt om sig selv mest. Spørg jeg ham om noget, så spørg han ikke mig tilbage, eller stiller andre spørgsmål. Han har få gange stillet mig spørgsmål om mig som person, min familie, mine børn, mit hjem, osv. Dette synes jeg er liiiidt kikset og mærkeligt, men vi er jo også ret “nyt” og jeg ved egentlig ikke om vi er et “vi” endnu. 
Ej nu jeg læser dette igennem, føler jeg måske egentlig ikke han helt er interesseret? Er dette noget jeg skal spørge om, eller skal jeg bare tage en dag af gangen og se tiden an? 

Hvor meget skriver man sammen som nye? Hvor lang tid kan der gå imellem? Kan der gå dage? Bare en besked om dagen, flere beskeder om dagen? Hvad er jeres erfaring?

Mit andet spørgsmål er lidt usikkert at stille men vi har kysset. Og jeg synes han kysser vildt dårligt det var selvfølgelig første “hede”kys eller hvad man kalder det. Men det var bare ikke godt  jeg synes selv jeg kysser godt og det har jeg fået at vide før. Og det samme mener og har han sikkert så hvad gør man. Jeg kan jo ikke sige til ham “hey du kysser ikke godt” så hvad gør jeg her selvfølgelig ved jeg godt at jo mere man lære hinanden at kende og jo mere man kysser, jo lettere bliver det at man kysser dejligt og lækkert. Men hvad er jeres erfaringer her? Kan jo også være han følte jeg kyssede helt af h-til Skal jeg bare kysse mere og håbe på det flasker sig lidt sammen 

Du må jo kende dig selv til at vide hvor meget du har lyst til at skrive. Der er ingen gyldne regler. Jeg kan selv godt lide et par beskeder om dagen. Men det er jo individuelt. 

Dernæst - jeg har været en del år på datingmarkedet og ville ikke selv date en som ikke stiller mig spørgsmål eller som snakker meget om dem selv. Og jeg ville heller ikke date en der kysser dårligt. Det er forholdsvist nyt og du virker ret i tvivl om dig selv og hvad du føler for ham. 

Anmeld Citér

18. juni

Anonym

Jeg er selv på dating markedet, og jeg vil gerne at fyren virker interesseret i at lære mig at kende og har lyst til at stille spørgsmål. 

Du kan jo også prøve at spørge om han ikke har lyst til at vide noget mere. 

Jeg vil gerne et par beskeder om dagen i starten for igen at vise at der er en interesse ��

Anmeld Citér

18. juni

Anonym

Du har mødt et menneske. Mennesker er forskellige. Der er ikke nogen manual over, hvor tit man skal skrive, og du ved det jo heller ikke selv, så hvordan skulle han? Du kunne jo begynde med at spørge ham, hvad han synes. Det må da være vigtigere, hvad I hver især ønsker, end hvad jeg og andre herinde synes. 

Alt i alt, når du kun har mødt ham et par gange og allerede finder fejl - for få spørgsmål om dig, dårlig til at kysse - er det måske tegn på, at han egentlig ikke er noget for dig. 

Anmeld Citér

24. juni

Anonym trådstarter

Jeg har tænkt meget på jeres beskeder herinde og hvordan jeg selv ønsker en mand skal vise interesse. Men vi sås igen og kysset blev bedre. Men det er sjovt. Vi havde begge lyst til sex, men jeg sagde nej og stoppede inden, da jeg godt synes der kunne vente evt en gang mere til vi sås. Og nok også fordi jeg ikke helt vidste hvad jeg ønskede.
Han sagde så efterfølgende at han faktisk også var tilfreds med vi ikke havde sex, og så siger han så “fordi hvis vi ikke snakker sammen om 14 dage så vil jeg føle mig så tarvelig, hvis vi lige havde haft sex” hmm jeg blev både overrasket over ordene, da jeg aldrig har hørt en mand sige sådan. Og samtidig gav det mig en følelse af at han nok ikke helt er såååå interesseret og jeg havde nok ret. Han har ikke spurgt om vi skulle ses efterfølgende, han spørg stadig ikke ind til noget i mit liv eller om mig. Men han fangede min opmærksomhed, og jeg gav det en chance. Men nu slipper jeg det.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.