Hej alle
Jeg har mødt en sød, sjov og omsorgsfuld mand. Vi har kun ses et par gange men vi har begge givet udtryk for at vi egentlig synes hinanden er søde, og vi har haft det super hyggeligt når vi har været sammen. Endnu ingen sex, og kun få kys.
Dette er fint for mig til en start, og virker også som om det er for ham. Og vi har ikke haft en snak om at vi dater eller skal prøve?
Nu til nogle spørgsmål.
Da jeg er ret så ny på datingmarkedet(eller hvad man kalder det) så ved jeg slet ikke hvor meget man skriver sammen? Jeg kan ikke finde ud af det
Føler nogle gange vi skriver meget lidt sammen, og andre gange lidt mere. Han spørg mig ikke rigtig om så meget, og jeg synes egentlig han taler lidt om sig selv mest. Spørg jeg ham om noget, så spørg han ikke mig tilbage, eller stiller andre spørgsmål. Han har få gange stillet mig spørgsmål om mig som person, min familie, mine børn, mit hjem, osv. Dette synes jeg er liiiidt kikset og mærkeligt, men vi er jo også ret “nyt” og jeg ved egentlig ikke om vi er et “vi” endnu.
Ej nu jeg læser dette igennem, føler jeg måske egentlig ikke han helt er interesseret? Er dette noget jeg skal spørge om, eller skal jeg bare tage en dag af gangen og se tiden an?
Hvor meget skriver man sammen som nye? Hvor lang tid kan der gå imellem? Kan der gå dage? Bare en besked om dagen, flere beskeder om dagen? Hvad er jeres erfaring?
Mit andet spørgsmål er lidt usikkert at stille
men vi har kysset. Og jeg synes han kysser vildt dårligt 
det var selvfølgelig første “hede”kys eller hvad man kalder det. Men det var bare ikke godt
jeg synes selv jeg kysser godt og det har jeg fået at vide før. Og det samme mener og har han sikkert
så hvad gør man. Jeg kan jo ikke sige til ham “hey du kysser ikke godt” så hvad gør jeg her
selvfølgelig ved jeg godt at jo mere man lære hinanden at kende og jo mere man kysser, jo lettere bliver det at man kysser dejligt og lækkert. Men hvad er jeres erfaringer her? Kan jo også være han følte jeg kyssede helt af h-til
Skal jeg bare kysse mere og håbe på det flasker sig lidt sammen
Anmeld
Citér