Hvordan forløber en SA?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

493 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. juni

Anonym trådstarter

Jeg har selvfølgelig allerede googlet en masse, men ville alligevel spørge herinde. 

Jeg er desværre begyndt at bløde som en menstruation og have menstruationssmerter.

Selvom det var tidligt, føler jeg mig både skuffet og ked af det. Jeg regner dog ikke med, at det er noget lægen skal blandes ind i?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni

Anonym

Det er en god ide at blande lægen ind i det. Det troede jeg nemlig heller ikke, da jeg oplevede det, men de skal tjekke at graviditetet har været inde i livmoderen og at alt forløber som det skal, så der ikke er rester. En anden ting er, at man kan få hælp til graviditet, hvis man har mistet 3 gange, men lægen skal registrere en graviditet først. Så jeg synes helt bestemt at du lige skal ringe og høre lægen af ☺️ og er ked af at høre om dit tab

Anmeld Citér

12. juni

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det er en god ide at blande lægen ind i det. Det troede jeg nemlig heller ikke, da jeg oplevede det, men de skal tjekke at graviditetet har været inde i livmoderen og at alt forløber som det skal, så der ikke er rester. En anden ting er, at man kan få hælp til graviditet, hvis man har mistet 3 gange, men lægen skal registrere en graviditet først. Så jeg synes helt bestemt at du lige skal ringe og høre lægen af ☺️ og er ked af at høre om dit tab

Tak for dit svar! 
Heldigvis er det første gang og var i første cyklus, så er endnu ikke bekymret for om vi får chancen igen. Jeg ringede tidligere og aflyste tiden, men måske skal jeg give dem et kald om et par dage. 

Anmeld Citér

12. juni

Anonym

Jeg vil gøre det, bare for en sikkerhedsskyld ☺️

Anmeld Citér

13. juni

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg vil gøre det, bare for en sikkerhedsskyld ☺️

Jeg kontaktede dem og bad om at få det noteret 

Anmeld Citér

16. juni

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Hvis det var meget tidligt ville jeg også bare ringe ind og få noteret mistede 5+0 og der var det bare over telefonen. Når jeg har været længere ved aborter er jeg blevet henvist til scanning for om væv var ude. 

Håber I har heldet med jer næste gang

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.