Kan slet ikke stoppe med at smile

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

530 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. november 2009

LISBETH:-)

Som tidligere skrevet herinde, var jeg jo gravid med tvillinger, men i fredags til scanning blev det opdaget at den ene tvilling var død.

I går onsdag skulle jeg så til gennemscanning af den levenede "tvilling", og jeg har bare været mega nervøs for at der skulle være noget galt med den også.

Men puha den har det super, vokser som den skal, og hoppede lystigt rundt under hele scanningen. Ja, og så sluttede den lige af med at vinke til mig. Lægen sage at jeg absolut ikke skulle være nervøs, for hvis den havde tænkt sig at dø, så ville det allerede være sket. Jeg er bare så lettet, og kan nu igen glæde mig over graviditeten.

I går aftes fortalte vi så vores datter på 2,4 år at mor har en baby i maven. Hun kiggede på mig som om jeg var dum og sagde: eeejjjj mor Amalie er da lige her. Vi forklarede så at det er en anden baby der er i maven, og at hun skal være storesøster. Hun kiggede lidt, trak op i blusen og råbte ind i navlen: "Hej lillebror Kaj" ja, Amalie ønsker sig altså en lillebror og han skal hedde Kaj.  Vi var helt færdige af grin. I morges i vuggestuen fik pædagogerne også lige afvide at Amalie skal have en lillebror der skal hedde Kaj.

Lisbeth der igen synes det er helt vidunderligt at være gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2009

missKat

lisbeth2910 skriver:

Som tidligere skrevet herinde, var jeg jo gravid med tvillinger, men i fredags til scanning blev det opdaget at den ene tvilling var død.

I går onsdag skulle jeg så til gennemscanning af den levenede "tvilling", og jeg har bare været mega nervøs for at der skulle være noget galt med den også.

Men puha den har det super, vokser som den skal, og hoppede lystigt rundt under hele scanningen. Ja, og så sluttede den lige af med at vinke til mig. Lægen sage at jeg absolut ikke skulle være nervøs, for hvis den havde tænkt sig at dø, så ville det allerede være sket. Jeg er bare så lettet, og kan nu igen glæde mig over graviditeten.

I går aftes fortalte vi så vores datter på 2,4 år at mor har en baby i maven. Hun kiggede på mig som om jeg var dum og sagde: eeejjjj mor Amalie er da lige her. Vi forklarede så at det er en anden baby der er i maven, og at hun skal være storesøster. Hun kiggede lidt, trak op i blusen og råbte ind i navlen: "Hej lillebror Kaj" ja, Amalie ønsker sig altså en lillebror og han skal hedde Kaj.  Vi var helt færdige af grin. I morges i vuggestuen fik pædagogerne også lige afvide at Amalie skal have en lillebror der skal hedde Kaj.

Lisbeth der igen synes det er helt vidunderligt at være gravid

Hahaha

hvor en skøn historie Lisbeth!!

godt at høre at kaj er okay og vinkede ud til Jer.

knus Karina

Anmeld

5. november 2009

LISBETH:-)

missKat skriver:

Hahaha

hvor en skøn historie Lisbeth!!

godt at høre at kaj er okay og vinkede ud til Jer.

knus Karina

Ja, fortalte min mor historien i går aftes. I morges ringede hun så og spurgte hvordan det gik med Kaj. Nu kommer baby nok ikke til at hedde andet en Kaj.

Anmeld

5. november 2009

missKat

lisbeth2910 skriver:

Ja, fortalte min mor historien i går aftes. I morges ringede hun så og spurgte hvordan det gik med Kaj. Nu kommer baby nok ikke til at hedde andet en Kaj.

jamen det har jeg da også allerede døbt den 

min kollegas datter på knap 3, sagde den anden dag til hendes mave/navle "så bliv nu færdig lillebror!"

de er så skønne de unger!!!!!!!

Anmeld

6. november 2009

linemus

Hvor er det dejligt at høre

Og Amalie er bare sød Jeg fortalte også mine piger det en aften (på samme alder), og Signe kiggede straks op under trøjen, mens Nanna stod i den anden seng og sagde: Jeg vil også se baby!

Knus Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.