Hvornår fødte du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår fødte du?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.649 visninger
20 svar
0 synes godt om
5. november 2009

Tut

Hej piger,

Ja, kald mig bare desperat, men jeg kan slet ikke vente til jeg går i fødsel, så jeg kan få denne graviditet overstået.

Jeg har svær bækkenløsning, og daglige ulidelige smerter. (og en søn på snart 2½ år, som også kræver sin mor. Heldigvis er min mand sød til at aflaste mig.)

Heldigvis vil jeg blive sat igang før tid, men jeg skal lige runde 38+0 før hospitalet vil se mig til en lægesamtale med henblik på dato for igangsættelse. Men det er også OK.

I morgen er jeg 36+0, så det er jo "Kun" 2 uger, selvom tiden går langsomt.

Nu er jeg bare nysgerrig. Hvornår fødte du 2. gang? Og kan man overhoved være så "heldig" at føde før 38+3 (hvor jeg skal til samtale)?

Min søde jordemoder vil fra jeg er 37+0 prøve at sætte nogle akupunkturnåle for at sætte gang i tingene. Jeg går alligevel til akupunktur mod bækkenløsning, så hvad gør et par ekstra nåle

Og er der nogen der har erfaring med akupunktur som "igangsættelse"?

Mette 35+6 og meget utålmodig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2009

Sjl-msl-Mkl

Tut skriver:

Hej piger,

Ja, kald mig bare desperat, men jeg kan slet ikke vente til jeg går i fødsel, så jeg kan få denne graviditet overstået.

Jeg har svær bækkenløsning, og daglige ulidelige smerter. (og en søn på snart 2½ år, som også kræver sin mor. Heldigvis er min mand sød til at aflaste mig.)

Heldigvis vil jeg blive sat igang før tid, men jeg skal lige runde 38+0 før hospitalet vil se mig til en lægesamtale med henblik på dato for igangsættelse. Men det er også OK.

I morgen er jeg 36+0, så det er jo "Kun" 2 uger, selvom tiden går langsomt.

Nu er jeg bare nysgerrig. Hvornår fødte du 2. gang? Og kan man overhoved være så "heldig" at føde før 38+3 (hvor jeg skal til samtale)?

Min søde jordemoder vil fra jeg er 37+0 prøve at sætte nogle akupunkturnåle for at sætte gang i tingene. Jeg går alligevel til akupunktur mod bækkenløsning, så hvad gør et par ekstra nåle

Og er der nogen der har erfaring med akupunktur som "igangsættelse"?

Mette 35+6 og meget utålmodig.

Jeg fødte 35+2. Vi lå på sygehuset i ca. 3 uger.. Vores datter kom ikke på neonetal, da jeg bankede i bordet efter 4 dage med shonte(og der har hun også revet den ud massere af gange), hun fik så flaske og tog rigtig fint på..

Så en lykkelig historie herfra..

Anmeld

5. november 2009

frk Jensen

fødte 38+1... Lå efterfølgende på sygehuset i en uge, da knægten ikke ville spise...

Anmeld

5. november 2009

Mie A

Tør slet ikke at skrive det - men anden gang fødte jeg 41+4

Anmeld

5. november 2009

Stumpen

Med Mathilde 42+0

Med Victoria 42+3 

Pøj pøj med det

Anmeld

5. november 2009

Mette-Marie

Jeg fødte da jeg var 37+0 en stor og færdig dreng. Vi kom hjem efter 1,5 dag.

/M 9+2

Anmeld

5. november 2009

maiken81

Hej

Med Mia 41+2

Med Liva 42+0 (sat igang)

Så her anden gang ville prinsessen slet ikke ud.... og jeg som troede jeg ikke ville gå over tiden

Anmeld

5. november 2009

Tynen

Har stemt blankt -

Stella 38+5

Paw 40+0

.. Er man ikke altid en lille smule desperat i slutningen??!

Anmeld

5. november 2009

SaNiNa

Nicklas er født 41 + 1

held og lykke

Anmeld

5. november 2009

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg fødte på termin dagen.
En dejlig stor og sund rask pige, vi var dog på sygehuset fra onsdag til søndag som jeg selv havde ønsket pga jeg skulle hjem og være alene mor og med hensyn til mælken.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.