Fødselsdagsgave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

550 visninger
8 svar
8 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. maj

Anonym trådstarter

Hej

Jeg skal til naboens 30 års fødselsdag om en uge. Hun mangler intet. Hvad giver man typen som selv køber alt hvad hun mangler med det samme? Hun ønsker sig en stavblender. Det er satme kedeligt �� og penge er bare træls at give syntes jeg. Kom med jeres bud ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj

Anonym

Jeg giver altid folk hvad de ønsker sig. Måske man selv synes det er kedeligt, men det er jo en grund til det lige netop er det de ønsker sig

Anmeld Citér

31. maj

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Gavekort?

Anmeld Citér

31. maj

Maricella

Profilbillede for Maricella

En stavblender vil jo være oplagt når det nu er et ønske

Skal gaven glæde dig eller hende?

Hvis du synes det er helt forfærdelig kedeligt så sæt et par rulleøjne på,noget tyl som et skørt og arme af piperensere

Anmeld Citér

31. maj

Anonym

Hun har et ønske, giv hende dog det ? Hvis det er en stavblender hun mangler

Anmeld Citér

3. juni

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg ville også bare give en stavblender, hvis hun ønsker sig den. 

Men alternativt kan du jo også give en oplevelse sammen. Det kan være en byrundtur med guide, kanalrundfart i København, biograftur, middag, frokost eller hvad der kunne være hyggeligt

Anmeld Citér

3. juni

Anonym

Min mand og jeg ønskede os penge til at kunne tage på rejse sammen. Et par synes det var for kedeligt og gav os et gavekort til én nat på ét bestemt hotel, der ligger 7 timer køretur fra, hvor vi bor. Tanken var sød. Men vi fik det aldrig brugt. Så de spildte 1200 kr.  

Anmeld Citér

20. juni

Avlisiaromil

Profilbillede for Avlisiaromil

En fødselsdagsgaveidé, som helt sikkert ikke forsvinder blandt de almindelige ting, er Kunsttryk, malerier og plakater af Alfons Mucha i jugendstil. Sådan en tingest vil pynte i ethvert hjem, give liv og forårsage en wow-reaktion hos den person, du giver den til. Trykket er klart, farverne er bløde, alt ser dyrt og smagfuldt ud. Sådan en gave passer både til dem, der er interesserede i kunst, og dem, der bare elsker smukke og usædvanlige ting til indretningen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.