Gullig/lerfarvet afføring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

353 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. maj

Anonym trådstarter

Min søn på 6 år, vågnede natten til torsdag med mavesmerter, efter et par timer fortog det sig igen, og hans afføring har været lidt blandet løs konsistens.

Men hans afføring nu her var meget lys i farven, ville I kontakte vagtlægen? Spørger pga der står på nettet, at man skal hurtigst muligt kontakte lægen ved lerfarvet afføring, ville ikke være så bekymret hvis han havde kastet op, for jeg ved det så kan påvirke farven efterfølgende

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Det har vi også prøvet før. Måske 2-3 gange men har ikke gjort noget da det formentlig var en baktusse.

hvis din søns almene tilstand er fin og han ikke bare ligger med høj feber og opkast ville jeg se tiden an. Og det skal ikke stå på i  mange dage 

Anmeld Citér

29. maj

Anonym trådstarter

Minime2018 skriver:

Det har vi også prøvet før. Måske 2-3 gange men har ikke gjort noget da det formentlig var en baktusse.

hvis din søns almene tilstand er fin og han ikke bare ligger med høj feber og opkast ville jeg se tiden an. Og det skal ikke stå på i  mange dage 

Han har det fint ellers.

Så de 2-3 gange var særskilt over en længere periode?

Anmeld Citér

30. maj

Minime2018

Profilbillede for Minime2018
Anonym skriver:

Han har det fint ellers.

Så de 2-3 gange var særskilt over en længere periode?

Ja ikke sammenhængende. Men forskellige tidspunkter hvor han har haft ondt i maven. Men er du bekymret så tage et foto og ring til lægen. Ofte kan man sende et foto så de kan se på sagen. Der er ingen skade sket i at ringe hvis man er bekymret.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.