Hvad pokker gør jeg??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

425 visninger
5 svar
2 synes godt om
24. maj

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Jeg har tastet mit bruger id for mange gange til mit id og nu kan jeg ikke komme ind Hvad fanden gør jeg nu?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Omsorgsgiver skriver:

Jeg har tastet mit bruger id for mange gange til mit id og nu kan jeg ikke komme ind Hvad fanden gør jeg nu?? 

Der skulle stå tastet og ikke smagt 

Anmeld Citér

24. maj

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Din adgangskode bliver spærret, hvis den bliver tastet forkert for mange gange. Adgangskode bliver spærret i en time, hvis du taster forkert tre gange. Taster du forkert yderligere tre gange, bliver din adgangskode permanent spærret, og du skal oprette en ny.

Anmeld Citér

24. maj

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Hvis din mit id er permanent spærret, så skal du enten kontakte Borgerservice og få en tid der, hvor du så kommer op og svarer på nogle spørgsmål, og så kan de åbne for det igen.. 

Eller også ringer du til hotlinen for mit id, og så kan de efter spørgsmålene åbne for det igen 

Anmeld Citér

24. maj

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2

Ok. Tak for svar. Altså jeg formoder det er spærret da jeg ikke kan logge ind. Men jeg prøver om et par timer igen og hvis det er tilfældet igen så må jeg prøve at ringe til mit id hotline/support. Fik også en sms med at mit id var tastet for mange gange forkert men ikke noget med at det var/er spærret 

Anmeld Citér

25. maj

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2

Jeg prøvede at logge ind dagen efter, altså idag og jeg kom heldigvis ind

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.