"Dem vi husker"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

230 visninger
4 svar
1 synes godt om
20. maj

Hanspige

Tænkte en tråd med de personer eller emner vi husker herinde fra i den tid vi har været her kunne være sjov. Så, hvem eller hvad husker du? 

Jeg husker: 

Line, filosof og lærer, mistede en datter og havde 3 andre børn. 

Abracadabra, læge, har to piger og nogle til tider meget markante holdninger. 

Ginny fra Lolland, mistede et barn, Isaac og fik efterfølgende en datter. 

Og mange andre, men tænker der skal være lidt til jer også

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj

Gorden

Profilbillede for Gorden

Tanken er sød, men er ikke ikke sikker på at dem du “husker” og som har mistet, måske har lyst til at se deres navne og en påmindelse. 
Efter jeg lige læser dit opslag igen, er jeg i tvivl om jeg egentlig synes at tanken er sød. Du udleverer en anden person, som du synes har stærke holdninger? Ville personen synes godt om det?

Anmeld Citér

20. maj

Hanspige

Gorden skriver:

Tanken er sød, men er ikke ikke sikker på at dem du “husker” og som har mistet, måske har lyst til at se deres navne og en påmindelse. 
Efter jeg lige læser dit opslag igen, er jeg i tvivl om jeg egentlig synes at tanken er sød. Du udleverer en anden person, som du synes har stærke holdninger? Ville personen synes godt om det?

De personer var meget åbne og deres tråde findes herinde. Så jeg ser ikke noget problem

Anmeld Citér

20. maj

Gorden

Profilbillede for Gorden

Jeg tror jeg synes at det er et underligt opslag og giver egentlig ingen mening, men jeg vil blande mig udenom, måske andre er med på ideen

Anmeld Citér

20. maj

Ekko

Profilbillede for Ekko

Jeg forstår egentlig godt, hvad du mener. Efter at jeg har brugt baby.dk on and off i 15 år er der bestemt også brugere jeg husker bedre end andre. Det tænker jeg er naturligt. Men jeg tænker også, at folk jo sletter deres profiler af en årsag, så måske er det bedst ikke at "genoplive" dem.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.