Ofte hovedpine - nu i en hel uge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

931 visninger
15 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. maj

Anonym trådstarter

Vores datter på 6,5 år lider med jævne mellemrum af hovedpine, som kommer meget pludseligt.. 

Sidste gang hun fik det var for ca. En uge siden, og den har ikke sluppet siden.. 

Den sidder i højre side, og har gjort det hele ugen, og i nat vågnede hun, fordi hun følte at hun skulle kaste op af smerter.. 

Vi har givet panodil, ekstra væske og ro, men ingenting hjælper.. 

Vi vil selvfølgelig ringe til lægen, men er i tvivl, om vi faktisk skal have fat i vagtlægen i dag, når hun ligefrem vågner og føler, at hun skal kaste op af smerter.. 

Hvad ville I gøre? 

Og har I oplevet så ofte og langvarig hovedpine hos jeres børn? 

Det skal lige siges, at hun spiser, drikker og leger som normalt, men er omvendt også mere irritabel og vil oftere være alene pga. Hovedpinen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj

Cherraly

Profilbillede for Cherraly
Anonym skriver:

Vores datter på 6,5 år lider med jævne mellemrum af hovedpine, som kommer meget pludseligt.. 

Sidste gang hun fik det var for ca. En uge siden, og den har ikke sluppet siden.. 

Den sidder i højre side, og har gjort det hele ugen, og i nat vågnede hun, fordi hun følte at hun skulle kaste op af smerter.. 

Vi har givet panodil, ekstra væske og ro, men ingenting hjælper.. 

Vi vil selvfølgelig ringe til lægen, men er i tvivl, om vi faktisk skal have fat i vagtlægen i dag, når hun ligefrem vågner og føler, at hun skal kaste op af smerter.. 

Hvad ville I gøre? 

Og har I oplevet så ofte og langvarig hovedpine hos jeres børn? 

Det skal lige siges, at hun spiser, drikker og leger som normalt, men er omvendt også mere irritabel og vil oftere være alene pga. Hovedpinen 

Jeg ville have ringet til vagtlægen. 

Anmeld Citér

18. maj

Anonym trådstarter

Gjorde vi også alligevel.. Datteren og hendes far er lige blevet færdige derinde, og lægen mente, at det var migræne.. Så hun har nu fået noget andet smertestillende ens panodil

Anmeld Citér

18. maj

Cherraly

Profilbillede for Cherraly
Anonym skriver:

Gjorde vi også alligevel.. Datteren og hendes far er lige blevet færdige derinde, og lægen mente, at det var migræne.. Så hun har nu fået noget andet smertestillende ens panodil

Godt I fik nogle svar, og forhåbentlig mere ro omkring det

Anmeld Citér

19. maj

Anonym

Anonym skriver:

Fik hun scannet sit hovede?

Anmeld Citér

19. maj

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Fik hun scannet sit hovede?

Nej hun fik kun medicin, som indtil videre ikke har virket.. 

Men vi skal ringe til egen læge og få hende i udredning, fik vi at vide 

Anmeld Citér

19. maj

Anonym

Anonym skriver:

Nej hun fik kun medicin, som indtil videre ikke har virket.. 

Men vi skal ringe til egen læge og få hende i udredning, fik vi at vide 

Så hospitalet scanner hende ikke og undersøger hende ikke når hun har haft hovedpine og kvalme over længere tid! Det er bare ikke godt nok. Ikke jeg siger der behøver være noget alvorligt men det skal tages alvorligt!! 

Anmeld Citér

19. maj

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Så hospitalet scanner hende ikke og undersøger hende ikke når hun har haft hovedpine og kvalme over længere tid! Det er bare ikke godt nok. Ikke jeg siger der behøver være noget alvorligt men det skal tages alvorligt!! 

Nej for det var jo kun vagtlægen, de var hos, og han sendte dem ikke videre i systemet..

Altså jeg tænker også, at jeg gerne vil have hende tjekket ordentligt, for hun er også konstant træt, og klager ofte over, at hun har det dårligt.. 

Om det er relateret til hendes kroniske forstoppelse, ved jeg ikke.. Men det har ofte undret os, at hun slet ikke kan blive frisk.. 

Men heldigvis tager vores egen læge os altid seriøst

Anmeld Citér

19. maj

Anonym

Anonym skriver:

Nej for det var jo kun vagtlægen, de var hos, og han sendte dem ikke videre i systemet..

Altså jeg tænker også, at jeg gerne vil have hende tjekket ordentligt, for hun er også konstant træt, og klager ofte over, at hun har det dårligt.. 

Om det er relateret til hendes kroniske forstoppelse, ved jeg ikke.. Men det har ofte undret os, at hun slet ikke kan blive frisk.. 

Men heldigvis tager vores egen læge os altid seriøst

Men vagtlægen er jo da også ansat på et hospital. 

Anmeld Citér

19. maj

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Men vagtlægen er jo da også ansat på et hospital. 

Tror vist bare, at de her vagtlæger er helt almindelige læger, der har rum ledige på sygehuset.. 

Mener ikke, at de er ansat på sygehuset 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.