Blive eller gå

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

829 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. maj

Anonym trådstarter

Hvordan pokker bliver man sikker på, om man skal blive eller gå? 

Hvad gjorde jer sikre på jeres valg, både i forhold til at blive eller gå, og tog I det rigtige valg?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj

Anonym

Uden at vide det, da jeg aldrig er gået, men tænker ikke man er i tvivl hvis man skal gå

Anmeld Citér

14. maj

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Når de gode ting ikke længere opvejer de dårlige.. så er det tid til at gå.

jeg har gået 1 gang hvor jeg var 100% afklaret med det, og har gået en gang hvor jeg virkelig var i tvivl, også efterfølgende om det var det rette, først da det kom på afstand kunne jeg se det var det rigtige. Men sidst nævnte gang, var simpelthen pga de gode ting ikke længere opvejer de dårlige, og når jeg skulle sige “jeg elsker ham fordi…” kunne jeg ikke længere svare på det.

Anmeld Citér

14. maj

Anonym

Anonym skriver:

Hvordan pokker bliver man sikker på, om man skal blive eller gå? 

Hvad gjorde jer sikre på jeres valg, både i forhold til at blive eller gå, og tog I det rigtige valg?

tænker at der er tale om at gå fra sine børns far forummet taget i betragtning. Så det bliver det forhold jeg svarer udfra. 

jeg kunne mærke at jeg ikke kunne stole på min søns far og jeg aldrig ville komme til det. Det svigt han havde udsat mig for var for stort til at arbejde videre på. Og jeg kan ikk være sammen med en hvis der ikke er tillid at hente. 

Anmeld Citér

14. maj

Solsikke9

Profilbillede for Solsikke9

Når man laver sådan et opslag her, er man ret godt på vej. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.