Problemer med menstruationskop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

500 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. maj

Anonym trådstarter

Hej

Jeg oplever pludselig her de sidste måneder, at min menstruationskop ikke er særlig pålidelig længere. Jeg har brugt kop i mange år, og denne kop er ca fire år gammel. Det er som om, den ikke holder vakuum på samme måde, og som om den ikke folder sig ud så nemt. Men jeg synes ikke den virker beskadiget. Er det mig, der pludselig sætter den i forkert? Eller er den ved at være for gammel uden jeg kan se det? 

Jeg vil også gerne høre fra nogen, der har skiftet til en menstruationsdisk fra en kop. Er den nemmere at bruge? Jeg synes det virker lidt bøvlet at den skal så langt op i skeden, er det til at få den til at sidde ordentligt?

På forhånd tak.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj

KmLarsen1

Profilbillede for KmLarsen1

Jeg syntes også at min begyndte at svigte, men det var også efter børn osv, så nu har jeg købt en større størrelse og det virker fint igen.

Jeg er også ret interesseret i en disk, og om det virkelig fungerer så godt, som det ser ud til.

Anmeld Citér

7. maj

Anonym

Jeg synes generelt min cup svigter. Jeg har løbet ud på toilettet i dag da jeg mærkede blod løbe ned af benene . Der var nærmest intet i cuppen… heldigvis havde jeg sorte bukser på! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.